شهدای نیروی انتظامی/ چند خط با شهدا؛

احساس آرامش می کنم، از اینکه به جبهه آمده ام تا دینم را ادا کنم

شهید "حسین آزادگان" در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد:از اینکه خداوند به من محبت دارد و افتخار داده تا در راهش جهاد کنم خیلی خوشحالم و از اینکه به جبهه آمده ام تا دینم را ادا کنم احساس آرامش می کنم.
کد خبر: ۵۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ - 11October 2015

احساس آرامش می کنم، از اینکه به جبهه آمده ام تا دینم را ادا کنم

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "حسین آزادگان" که از شهدای نیروی انتظامی به شمار می آید متولد سال 1340 است.

از همان اوایل انقلاب علاقه ی شدیدی به فعالیت های انقلابی و ضد رژیمی شاه داشت و به هر طریقی که می توانست در راه پیمایی ها و تظاهرات ها شرکت می نمود.

شهید آزادگان  فردی مومن بود که به نماز اول وقت اهمیت زیادی می داد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی  به کمیته انقلاب اسلامی پیوست و با شروع جنگ تحمیلی به نبرد در جبهه های حق علیه باطل پرداخت.

سرانجام در 19 اسفند ماه سال 1366بر اثر بمبای شیمیایی دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید "حسین آزادگان" در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: آفتاب زندگی زود غروب می کند چه بهتر که در طول این مدت انسان راهش خدایی باشد و خالصانه برای اسلام عزیز قدم بردارد.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: از اینکه خداوند به من محبت دارد و افتخار داده تا در راهش جهاد کنم خیلی خوشحالم و از اینکه به جبهه آمده ام تا دینم را ادا کنم احساس آرامش می کنم.

شهید آزادگان در قسمت دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: برای من گریه نکنید که دشمن شاد شود. در مقابل دشمن صبر و استقامت داشته باشید و از مادران شهدا که عزیزانشان به شهادت نائل آمده اند درس بگیرید و امام را تنها نگذارید تا خدا شما را یاری کند.

روحش شاد یادش گرامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار