روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری-17/ همسر شهید کریمی در گفت وگو با دفاع پرس؛

خوشحالم که همسر شهید هستم/ همسرم عاشق امام حسین(ع) و شهادت بود

همسر شهید کریمی گفت: از این که همسر شهید هستم خوشحالم، چراکه توانسته ام در کنار همسرم، وسیله ای باشم که با درست بزرگ کردن پسرم ادامه دهنده راه وی و تمام شهدا باشم.
کد خبر: ۵۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ - 29September 2015

خوشحالم که همسر شهید هستم/ همسرم عاشق امام حسین(ع) و شهادت بود

همسر شهید کریمی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  گفت: سال 78 با همسرم ازدواج کردم که حاصل زندگی 6 ماه با همسرم یک پسراست.

وی ادامه داد: همسرم در درگیری که در استان کرمان شهرستان جیرفت با اراذل و اوباش خیابانی  در ماموریت برایش اتفاق افتاد به شهادت رسید.
 
همسر شهید کریمی با بیان این مطلب که شهادت همسرم خواست خدا بود، گفت: بر این خواسته خدا صبر کردم و توانستم با این که زن جوانی بودم با توکل بر خدا و کمک دعاهای همسرم، پسرم را بزرگ کنم و از پس مشکلات بی رحمانه زندگی به خوبی بیرون بیایم.
 
 
وی ادامه داد: برخورد همسرم با همه به قدری خوب بود که هر وقت درگیری پیش می آمد اگر از همکارانش شهید می شدند خود را متعهد به این می دانست که همراه با پیکر شهید به محل سکونتش برود و در مراسم خاک سپاری آنها شرکت کند.
 
همسر شهید کریمی با بیان این مطلب که همسرم علاقمند به شهادت در راه خدا و نوکری امام حسین (ع) را داشت گفت: همسرم بالاخره به آرزویش رسید و من هم از این که همسر شهید هستم خوشحالم چراکه توانسته ام در کنار ایشان وسیله ای باشم که با درست بزرگ کردن پسرم ادامه دهنده راه وی و تمام شهدا باشم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها