روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _21 /چند خط با شهدا

عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است

شهید هاشمی کاشی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است. کاش دشمنان ما که همچون کف بر سطح آبند و چهره سیاه قلبشان همچون روز بر مسلمین پیداست، بدانند که آری شهادت افتخار ماست.
کد خبر: ۵۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ - 01October 2015

عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است

 به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید سید "مجتبی هاشمی کاشی" که از شهدای ناجا به شمار می رود، در سال 1343 به دنیا آمد و با مشقت های زیادی توانست مراحل تحصیلی خود را به پایان برساند.

وی پس از اتمام دوران تحصیلی خود به اشتغال در زمینه های آرایشگری و تعمیر لوازم برقی پرداخت. بین دوستان خود به فردی با شهامت شهرت داشت.

شهید هاشمی کاشی در دوران دفاع مقدس داوطلبانه به جبهه  رفت و در دوازدهم اسفند سال 1362 در منطقه عملیاتی گیلان غرب با ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید هاشمی کاشی در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: عروس من در جبهه و عروسی من شهادت است. صدای غرش گلوله توپ و ما از مرگ در راه خدا هراسی نداریم ولی کاش دشمنان ما که همچون کف بر سطح آبند و چهره سیاه قلبشان همچون روز بر مسلمین پیداست، بدانند که آری شهادت افتخار ماست.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: شهید مقامی چون کوه عظیم و پیوسته استوار در درگاه خداوند که همانندش نیست دارد، آری بلند مرتبه و سنگین قدم.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار