روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _12 /چند خط با شهدا

راه سعادت را با حضور پیگیر در صحنه جماعت و مهربانی، برای خود باز کنید

شهید "مهدی حیدری زاده"در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: در زندگی خویش با حضور قلب و انفاق و ایثار و خیر خواهی برای همه خلق و حضور پیگیر در صحنه جماعت و انس و مهربانی با یکدیگر راه سعادت را برای خودتان باز نمایید.
کد خبر: ۵۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 27September 2015

راه سعادت را با حضور پیگیر در صحنه جماعت و مهربانی، برای خود باز کنید

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "مهدی حیدری زاده" که از شهدای نیروی انتظامی است، چهاردهم دی ماه سال 1337 در دروازه دولاب تهران به دنیا آمد و توانست با گذراندن مقاطع تحصیلی  دیپلم تجربی بگیرد.

اوایل زمستان سال 1357 هنگامی که در حال پخش اعلامیه حضرت امام خمینی(ره) بود توسط ساواک دستگیر شد که پس از تحمل 48 روز شکنجه و سوختن دستش آزاد شد.

با پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته  درآمد و به عنوان نماینده کمیته مرکزی در کلانتری های سه، پنج و شش تهران نو به خدمت خود به نظام و امام ادامه داد و نقش به سزایی در شناسایی منافقین داشت.

با شروع جنگ تحمیلی به صفوف رزمندگان پیوست و سرانجام در عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسید.

شهید "مهدی حیدری زاده"در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: به تمام خلق مستضعفین و رنج کشیده مسلمان:  در زندگی خویش بیش از هر چیز به فروغ الهی که در دل انسانهاست ارزش بسیار داده و با ایمان به خدای بزرگ و پیروی از خاتم پیامبران و کتابش قرآن و ائمه معصومین(ع) و سعی و کوشش به ذکر و یاد پروردگار علیم و قدیر و نماز با حضور قلب و انفاق و ایثار و خیر خواهی برای همه خلق و حضور پیگیر در صحنه جماعت و انس و مهربانی با یکدیگر راه سعادت را برای خودتان باز نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار