رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا تاکید کرد

رسالت ناجا پاسداشت جایگاه خانواده‌های شهداست

رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: در راستای حفظ امنیت در کشور شهدای بسیاری از نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است که باید یاد و خاطره اینان گرامی داشته شود.
کد خبر: ۵۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ - 14September 2015

رسالت ناجا پاسداشت جایگاه خانواده‌های شهداست

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ "صادق معینی" رییس مرکز امور ایثارگران ناجا در چهارمین دوره نکوداشت اسوههای ایثار که در مشهد در حال برگزاری است، گفت: از رسالتهای نیروی انتظامی پاسداشت ایثارگران و جایگاه خانوادههای شهداست لذا با این هدف امور ایثارگران در ناجا فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در حالی که بسیاری از مردم در امنیت و آرامش و باخیال راحت به کسب و کار و زندگی خود مشغولند. تعدادی از افراد در جهت تحقق آرامش و امنیت در جای جای میهن عزیزمان، شهرها و مرزها در مقابله با اشرار و ضد انقلاب و مخلان امنیت فعالیت دارند که در راستای حفظ امنیت در کشور شهدای بسیاری از نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

رییس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: وظیفه ماست که فداکاریهای حافظان امنیت و شهدای امنیت را ارج بنهیم و به خانوادههای شهدا احترام بگذاریم چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب خانوادههای شهدا افراد شایستهای هستند که انسانهای مومن و متعهد باید به آنان خدمت کنند.

وی افزود: این مرکز در راستای عمل به فرموده مقام معظم رهبری در خدمت رسانی به خانواده شهدا مروج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت بوده است و برنامههای متنوعی را در این راستا برگزار میکند.

سرهنگ معینی با بیان این مطلب که طی دو ماه گذشته سه مرحله از این مراسم برگزار شده است، اظهار داشت: امیدواریم با ادامه این مراسم و برنامههایی موثر بتوانیم خدمت ناچیزی به خانوادههای شهدا کرده باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها