هفته ناجا_94/ چند خط با شهدا

ادامه دهنده راه شهدا و امام باشید/ مبادا تردید کنید

شهید علیمراد پرورده در بخشی از وصیت نامه خود می نویسد: به شما ملت شریف و غیور نصیحت و وصیت می کنم که دنباله رو این حرکت عظیم با دلی باز و روحی بلند و فکری مالا مال از ایمان ناب محمدی ادامه دهید و مبادا در این راه تردید به خود راه دهید.
کد خبر: ۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ - 03October 2015

ادامه دهنده راه شهدا و امام باشید/ مبادا تردید کنید

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "علیمراد پرورده" که از شهدای ناجا است، در شهریور سال 1301 در تهران به دنیا آمد. از همان ابتدای درگیری های اوایل انقلاب به همراه فرزندان خود از پادگان عشرت آباد اسلحه بر می داشت و در تمام درگیری ها شرکت می کرد.

وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به استخدام کمیته درآمد و شبها را به پاسداری از مسجد مظفریه مولوی می پرداخت. در زمان درگیری های غرب کشور به کردستان اعزام شد و با شروع جنگ تحمیلی با اصرار فراوان به خرمشهر رفت و سرانجام در بیستم مهر ماه سال 1360 در منطقه آبادان مفقودالاثر شد. 

شهید علیمراد پرورده در بخشی از وصیت نامه اش می نویسد: شهادت می دهم به یگانگی خداوند متعال که محمد(ص) بنده و فرستاده او و خاتم النبین بوده و علی (ع) وصی و جانشین اوست و اعلام می دارم که امام خمینی (ره) از سلاله پاک حضرت علی(ع) و پیرو و ادامه دهنده فرزند شهید و غریب ایشان امام حسین(ع) ست.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: به شما ملت شریف و غیور نصیحت و وصیت می کنم که دنباله رو این حرکت عظیم که صد البته نه راه من بلکه راه به حق خمینی کبیر (ره) که همانا راه تولد نوینی برای جهان اسلام و پیامبران الهی و در نهایت رضایت و خوشنودی می باشد را با دلی باز و روحی بلند و فکری مالا مال از ایمان ناب محمدی ادامه دهید و مبادا در این راه تردید به خود راه دهید.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار