روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _1/همسر شهید مرادقلی در گفت و گو با دفاع پرس

اشک های شبانه ام مرهمی بود در فراق همسرم/پوشیدن لباس شهادت قسمت هر کسی نمی شود

همسر شهید مرادقلی گفت: پس از شهادت همسرم خیلی از شب ها را بدون اینکه فرزندانم متوجه شوند با گریه می خوابیدم اما هرگز اجازه ندادم که مشکلات زندگی سد مدیریت مشکلات خود و فرزندانم شود.
کد خبر: ۵۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ - 21September 2015

اشک های شبانه ام مرهمی بود در فراق همسرم/پوشیدن لباس شهادت قسمت هر کسی نمی شود

همسر شهید "حسین مرادقلی" در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس،  گفت: همسرم عضو مامورین مبارزه با موادمخدر بود و در درگیری با اشرار در مرز میرجاوه در تاریخ 8/8/84 به شهادت رسید.

وی ادامه داد: همسرم فردی متعهد و با نماز بود و حتما باید در نماز جمعه ها شرکت می کرد و این رفتار ایشان برای همیشه در ذهن من و فرزندانم ماندگار شد و ما نیز راه ایشان را ادامه می دهیم.

 همسر شهید مرادقلی با بیان این مطلب که همیشه همسرم اکثر مواقع در ماموریت بود گفت: یکی از خصوصیات قابل تحسین شهید تعهد به کارش بود. ایشان در دوران دفاع مقدس نیز حضور داشتند و به درجه مقدس جانبازی نیز نائل آمده بودند اما هرگز از این موضوع استفاده نکرد.

این بانوی گرانقدر بابیان خصوصیات خوب و ماندگار همسر شهیدش افزود: چرا که همسرم معتقد بود در راه خدا جانباز شده و هیچ وقت این هدیه خداوند را با هدایای دنیوی معاوضه نکرد. بسیار علاقمند به شهادت بود و همیشه به من و فرزندانم می گفت اصلا دوست ندارم در بستر بیماری بمیرم و همین گونه هم شد به آرزویش رسید.

وی در خصوص ادامه ی زندگی پس از شهادت همسرش اظهار داشت: به قدری برایم سخت بود که خیلی از شب ها را بدون اینکه فرزندانم متوجه شوند با گریه می خوابیدم اما هرگز اجازه ندادم که مشکلات زندگی سد مدیریت مشکلات خود و فرزندانم شود چرا که همیشه شهید از من می خواست با توکل بر خدا بر مشکلات پیروز شوم.

همسر شهید تصریح کرد: گاهی اوقات پسر بزرگم به من می گوید که من هم میخواهم مانند پدرم پلیس شوم با اینکه در این شرایط قرار گرفتن برایم خیلی دشوار است اما هرگز با این تصمیم او مخالفت نکردم چرا که پوشیدن لباس شهادت قسمت هر کسی نمی شود.

همسر شهید مراد قلی  با اشاره به محبت فرزندانش به همسرش گفت: هر سه فرزندنم رابطه عاطفی با پدرشان دارند و هر وقت مشکلی برایشان پیش می آید بدون معطلی بر سر قبر پدر شهید خود می روند و از وی کمک طلب می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار