روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _18 /چند خط با شهدا

شهید پیرو می خواهد نه عزادار/ به جای عزاداری در شادی شهادتم شریک باشید

شهید "امین نورعلی" در وصیت نامه خود می نویسد: از شما یک خواهش دارم برای من گریه و زاری نکنید زیرا یک شهید یک پیرو می خواهد نه یک عزادار.
کد خبر: ۵۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 30September 2015

شهید پیرو می خواهد نه عزادار/  به جای عزاداری در شادی شهادتم شریک باشید

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "امین نورعلی" که از شهدای نیروی انتظامی است، در سال 1341 در شهرستان تویسرکان به دنیا آمد. از همان سن پایین قبل از اینکه به انجام واجبات شرعی مکلف شود علاقه ی زیادی به انجام واجبات داشت.

با شروع مبارزات انقلابیون پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به صفوف مبارزین و تظاهر کنندگان پیوست و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد و با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه اعزام شد و در نهایت در سیزدهم سال 1362 در عملیات والفجر 4 تیری به پایش اصابت می کند و وقتی زخمی می شود به اسارت عراقی ها در می آید که توسط سرباز عراقی با تیر خلاص به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

شهید امین نور علی در بخشی از وصیتنامه اش می نویسد: اکنون که ندای حق را لبیک گفته و به سوی معبود خود باز می گردم از خداوند متعال میخواهم که هدفم از شرکت در جهاد برگشت به سوی او بوده می خواهم تا شهادتم را قبول نماید و از شما نیز انتظار دارم به جای گریه و زاری در شادی من شریک باشید و روحم را شاد کنید.

وی در بخش دیگری از وصیتنامه اش خطاب به پدر و مادرش می نویسد:  از شما تشکر می کنم که چنین فرزند فداکاری تربیت کرده اید و اسلام را یاری کرده و امیدوارم مرا حلال کنید. برادران و خواهر عزیزم بپاس زحماتی که برای من کشیدید دستهایتان را می بوسم. از شما یک خواهش دارم برای من گریه و زاری نکنید زیرا یک شهید یک پیرو می خواهد نه یک عزادار.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار