روزهای سرخ مقاومت، ایثار و پایداری _9/ چند خط با شهدا

تا آخرین قطره خون و آخرین نفر بجنگید/انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید است

شهید ولی الله آقا پور در وصیت نامه اش می نویسد: به دوستانم می گویم روحیه خود را از دست ندهید و تا آخرین قطره خون و آخرین نفر بجنگید اما نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است از دست برود.
کد خبر: ۵۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 24September 2015

تا آخرین قطره خون و آخرین نفر بجنگید/انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید است

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، شهید "ولی الله آقاپور" که از شهدای ناجا است، در یکی از روستاهای مراغه در سال 1340 به دنیا آمد و قبل از شروع به تحصیل در مدرسه به یادگیری آیات الهی قران در مکتب قران پرداخت.

از همان ابتدای جرقه های انقلاب به سیل خروشان انقلابیون پیوست و در کمیته انقلاب اسلامی به فعالیت های انقلابی خود ادامه داد.

شهید آقاپور در تیر ماه سال 1359 به فرماندهی گروهی به منطقه قصر شیرین اعزام شد و به پاکسازی ضد انقلابیون در منطقه کامیاران به خدمت خود ادامه داد.

سرانجام در 19 مهرماه سال 1359 در ظهر عاشورا در کربلای کامیاران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

شهید ولی الله آقاپور در بخشی از ویت نامه اش می نویسد: به دوستانم می گویم روحیه خود را از دست ندهید و تا آخرین قطره خون و آخرین نفر بجنگید اما نگذارید انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید است از دست برود.

وی در بخش دیگری از وصیت نامه اش می نویسد: امام  را تنها نگذارید همچون کوفیان، زیرا او امید ملت ستم دیده ایران و تمام مستضعفین جهان است. از خدا بخواهیم که تمام عمر ما را فدای لحظه لحظه عمر امام عزیزمان بکند.

یادش گرامی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار