زارعی:

دفاع مقدس مهم‌ترین مقطع انقلاب اسلامی است/ دشمن را در جنگ اقتصادی شکست خواهیم داد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است اما به لطف خدا همانطور که از توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف در طول این چهل سال عبور کردیم در این جنگ اقتصادی هم دشمن شکست می‌خورد.
کد خبر: ۳۷۴۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹ - 14December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «غلام‌محمد زارعی» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست با مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دوران دفاع مقدس را مهم‌ترین، تاثیرگذارترین و بنیادی‌ترین مقطع انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس ذخیره معنوی تمام‌ناشدنی ملت ایران و منبع مطمئنی برای گذر از مخاطرات سختی بوده که در طول چهل سال گذشته نظام ما را تهدید کرده است.

وی افزود: وقتی همه ما بر این باور هستیم که دوران دفاع مقدس مهم ترین مقطع انقلاب اسلامی است، می‌طلبد که به مسائل این حوزه اهمیت دهیم و برای تقویت این گنجینه با ارزش و تمام‌ناشدنی بکوشیم تا به عنوان موتور محرکه‌ای، انقلاب اسلامی را تقویت کند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره داشت و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاه جامع و دقیق به مسائل آینده به جوانان و بخش‌های مختلف عنایت فرمودند و منشوری را تدوین کردند که چشم‌انداز روشن انقلاب اسلامی در آن ترسیم شده است.

زارعی با تاکید بر اینکه خاطرات دوران انقلاب اسلامی باید به صورت شفاف و زلال در اختیار جامعه قرار گیرد تا جوانان ما بدانند که چه حوادثی را تجربه کرده‌ایم، گفت: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب همچنان به مسیر خود تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی ادامه خواهد داد.

وی قدرت نظامی ایران را مرهون دوران دفاع مقدس دانست و بیان کرد: در دفاع مقدس مرزهای ما و تاسیسات ما مورد تهاجم قرار گرفت و ملت ما با رشادت از کشور دفاع کردند؛ اما امروز ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار داریم که سفره تک تک خانه‌ها در این جنگ تهدید می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به لطف خدا از این جنگ اقتصادی هم با موفقیت عبور می‌کنیم، ابراز کرد: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است اما به لطف خدا همانطور که از توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف در طول این چهل سال عبور کردیم در این جنگ اقتصادی هم دشمن شکست می‌خورد.

زارعی همبستگی و همدلی را ضرورت امروز جامعه دانست و تأکید کرد: ترویج روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی و بیان خاطرات رزمندگان و خانواده‌های شهدا خدا می‌تواند سبب تقویت روحیه و امید مردم نسبت به آینده این نظام شود و در این شرایط سخت وظیفه داریم برای تنویر افکار عمومی تلاش کنیم.

وی به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: قرار گرفتن کد اعتباری در بودجه در شرایط کنونی کار بزرگی بود که در مورد این پروژه انجام شد و باید تلاش کنیم اعتبارات و منابع این پروژه تقویت شود.

زارعی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین تعداد رزمنده را به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد و لازم بود مرکز فرهنگی دفاع مقدس زودتر از همه استان‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شود با این وجود تلاش می‌کنیم که این کار بزرگ‌ هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی همچنین به یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج اشاره داشت و تأکید کرد: باید همه تلاش کنیم این مکان مقدس را در شأن شهدا ساماندهی کنیم و اگر کاری باشد که بتوانم پیگیری کنم برای ساماندهی این مکان مقدس انجام می‌دهم.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همچنین برای پیگیری افزایش بودجه دفاعی کشور و اعتبارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار