مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل تأکید کرد؛

ترویج روحیه مقاومت و ایثار در فضای مجازی

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: ترویج و تقویت روحیه مقاومت، ایثار، گذشت و پایداری در بین مردم در فضای مجازی انجام شود.
کد خبر: ۴۰۳۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 29June 2020

حضور در فضای مجازی با کمیت و کیفیت بیشتری دنبال می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در خصوص فضای مجازی اظهار داشت: کار در فضای مجازی و حضور پر‌رنگ در این ظرفیت عظیم از اوجب واجبات است و با کمیت و کیفیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی افزود: در جامعه کنونی بیشتر افراد از هر رده سنی به نوعی در فضای مجازی حضور دارند و این بر اهمیت کار فرهنگی در فضای مجازی می‌افزاید.

این مسئول گفت: فضای مجازی به محلی برای ابراز وجود و حضور همه سلایق تبدیل شده و در شرایط بهداشتی حاکم بر جامعه فضای مجازی بیش از پیش مورد وتجه قرار گرفته و باید جهت ترویج و تقویت روحیه مقاومت، ایثار و گذشت و پایداری در بین مردم و مسئولان و به ویژه کارکنان بهداشت و درمان در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا نشر و ترویج فرهنگ ارزشی دفاع مقدس در این فضا بیش از گذشته تقویت شود.

واحد با بیان اینکه کار در فضای مجازی باید کارشناسی شده و از روی اصول فرهنگی باشد افزود: درج خبر و مقابله با دروغ و شبهه پراکنی دشمنان نظام و انقلاب وابستگان به بیگانه، درج و نشر وصایای شهدا، صدور بیانیه، تولید اپلیکیشن دفاع مقدس، تولید بازی‌های رایانه‌ای، نشر کلیپ‌های هنری، نشر موشن گرافی و پیام‌های شهدا، درج خاطرات کوتاه از پیشکسوتان و پاسخگویی به شبهات دفاع مقدس از جمله مواردی است که در فضای مجازی مد نظر ما هستند و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان این برنامه را در دستور کار قرار داده است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل با تأکید بر اینکه کار فرهنگی در فضای مجازی نیازمند ورود جدی تشکل‌های مردم نهاد و حتی افراد و گروه‌های غیر‌رسمی و غیر‌دولتی است گفت: ظرفیت عظیم فضای مجازی و خصوصیات منحصر‌به‌فرد این فضا ورود افراد و گروه‌های غیر دولتی را می‌طلبد و اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در نظر دارد با شناسایی افراد و گروه های فعال در حوزه دفاع مقدس و هماهنگ کردن آنان با یکدیگر و نیز رفع موانع فعالیت و پشتیبانی محتوایی و تشویق آنان کار را به گروه‌های مردم نهاد بسپارد و ما معتقدیم که این روش برون سپاری و نظارت ستادی و پشتیبانی منجر به موفقیت‌های بیشتری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار