رئیس کل دادگستری استان قزوین خواستار شد؛

تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

حجت‌الاسلام «نورالله قدرتی» گفت: با توجه به وجود شهدای شاخص و همچنین 3 هزار شهید پر افتخار استان قزوین، نبود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان قابل قبول نیست و باید به همت مسئولان استانی روند احداث این مرکز تسریع شود.
کد خبر: ۴۰۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 30June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، حجت‌الاسلام «نورالله قدرتی» رئیس کل دادگستری استان قزوین در دیدار با امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین که  امروز در دادگستری استان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وجود شهدای شاخص و همچنین 3 هزار شهید پر افتخار استان، نبود مرکز فرهنگی دفاع مقدس در قزوین قابل قبول نیست و باید به همت مسئولان استانی روند احداث این مرکز تسریع شود.

وی افزود: این در حالی است که با تلاش ها و پیگیری‌های امیر «بهنام پیری» منابع مالی برای ساخت فاز نخست این پروژه بزرگ جذب شده و تعلل شهرداری قزوین در روند احداث پذیرفتنی نیست.

این مسئول ادامه داد: شهدا حق بزرگی بر انقلاب دارند و امنیت و آسایش امروز جامعه مرهون خون صدها هزار ایثارگر و رزمنده است و باید دقت کنیم و اجازه ندهیم جانفشانی این عزیزان نادیده گرفته شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان قزوین به عنوان سمبل و نمادی در جهت معرفی دلاورمردی های رزمندگانی است که سالها با جان خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند تا از میهن و انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند مکانی مقدس جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جدید انقلاب باشد که بدانند برای ذره ذره این خاک چه فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی صورت گرفته است.

این مسئول در پایان ضمن قدردانی از پیگیری‌های رئیس کل دادگستری قزوین در موضوع روند ساخت این مرکز فرهنگی خاطرنشان کرد: با توافق نامه‌ای که با حضور استاندار قزوین و مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت، مقرر شد با توجه فروش زمینی که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی در اختیار این اداره‌کل قرار داده، شهرداری قزوین بعنوان کارفرما فاز نخست این پروژه مهم فرهنگی را در دهه فجر سال جاری به بهره برداری رساند.

انتهای پیام‌/

نظر شما
پربیننده ها