ما مقتدریم/ جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

رضایت امام خامنه‌ای از فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور/ سند ملی راهیان نور تداعی‌کننده ستاد پشتیبانی جنگ است

سردار قریشی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد مرکزی راهیان نور موجب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است، گفت: سند ملی راهیان نور، تداعی‌کننده ستاد پشتیبانی جنگ است.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 18March 2021

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «سید قاسم قریشی» جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نود و سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور که صبح امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امروز با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه راهیان نور، اقدامات به سطحی رسیده که در بخش‌های مختلف، لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی، قافله شهدا و ایثارگران بنشاند.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه بتوانیم با یاری ستاد کل نیرو‌های مسلح، دستگاه‌ها و سازمان‌ها از این گنجینه ارزشمند برای مردم ایران و جهان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

سردار قریشی با اشاره به سند ملی راهیان نور گفت: امروز فرامین حضرت امام خامنه‌ای در قالب سند ملی راهیان نور به‌عنوان یک قانون درآمده و باید در صحنه عمل اجرا شود.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در خصوص ترجمه آثار دفاع مقدس نیز گفت: انتشارات آثار دفاع مقدس در خارج کشور خوشبختانه موجب تأثیر بسیاری بین مردم، به‌ویژه جوانان شده است.

وی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج تهاجمات فرهنگی، راهیان نور را یک فناوری عنوان می‌کنند که این نشان‌دهنده عظمت و تأثیرگذاری راهیان نور است.

سردار قریشی با بیان اینکه امروز با تلاش‌های صورت گرفته دستگاه‌های دولتی، فرهنگی و نهاد‌های مختلف پای کار آمده‌اند، افزود: سند ملی راهیان نور به نوعی تداعی‌کننده ستاد پشتیبانی در جنگ است.

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: خوشبختانه امروز بخش هنری و فرهنگی پای کار راهیان نور هستند و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شهید حججی‌ها ثمره راهیان نور هستند، گفت: امروز جوانان با روحیه برگرفته از دفاع مقدس برای دفاع از امنیت در برابر ضدانقلاب جان خود را فدا می‌کنند.

سردار قریشی همچنین با اشاره به ساقط کردن پهپاد آمریکایی خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تأسی و توسل به شهدا و با تجهیزات ساخت داخل با ساقط کردن پهپاد آمریکایی، لرزه بر اندام دشمنان و استکبار انداختند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار