نماینده مردم در مجلس:

دفع حمله دزدان دریایی بیانگر قدرت نظامی ایران است

آصفری گفت: دفع حمله دزدان دریایی به دو نفتکش ایرانی توسط تکاوران نداجا بیانگر قدرت نظامی و سطح بالای توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۸۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 19October 2021

دفع حمله دزدان دریایی بیانگر قدرت نظامی ایران است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمدحسن آصفری» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به دفع حمله دزدان دریایی به دو نفتکش ایرانی توسط تکاوران نداجا، اظهار داشت: بهره‌گیری از نیروی دریایی قدرتمند، یکی از مؤلفه‌های توان نظامی در دنیا محسوب می‌شود که خوشبختانه جمهوری اسلامی از آن برخوردار است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه آب‌های سرزمینی کشورمان و حتی آبراه‌های آزاد نیز با حضور نیروی دریایی ایران اسلامی دارای امنیت و ثبات است که امری قابل تأمل محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دکترین نظامی کشورمان پیام‌آور صلح و دوستی برای کشور‌های منطقه و دنیا است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می‌شود از زمانی که تکاوران نداجا در آب‌های فرامنطقه‌ای حضور دارند، تروریسم دریایی دیگر نمی‌تواند در منطقه خلیج عدن و ... برای نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری ایرانی و حتی سایر کشور‌ها مشکلی ایجاد کنند.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید فراموش کرد تجهیزات استفاده شده در ناو‌های ایرانی بومی‌سازی شده است که از دیگر ویژگی‌های قدرت دریایی کشورمان بشمار می‌رود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد نیروی دریایی جمهوری اسلامی طی چهار ماه گذشته در آب‌های آزاد مانور انجام داد و هیچ نیرویی به خودش اجازه نداد که تعرضی به دلیران ایرانی داشته باشد که این امر بیانگر قدرت بالا و توان خوب تکاوران نداجا است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار