با حضور در یک برنامه رادیویی:

فرزند سردار سلیمانی به سوالات مردم پاسخ می‌دهد

برنامه «فرمانده» در رادیو مقاومت امروز دوشنبه، ۲۷ دی ماه میزبان نرجس سلیمانی، دختر سردار قاسم سلیمانی می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 17January 2022

فرزند سردار سلیمانی به سوالات مردم پاسخ می‌دهدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، برنامه رادیویی «فرمانده» امروز (دوشنبه) میزبان نرجس سلیمانی، فرزند ارشد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به پرسش‌های مخاطبان، پیرامون سردار سلیمانی و موضوع مقاومت پاسخ خواهد داد.

دختر سردار سلیمانی امروز ساعت ۱۳ با حضور در استودیوی برنامه «فرمانده» مهمان ویژه رادیو مقاومت خواهند بود.

سیده فاطمه شعار، مسئول روابط عمومی رادیو مقاومت در این زمینه اظهار داشت: این شبکه رادیویی در دومین سال فعالیت خود کارش را با همراهی ویژه خانواده سردار سلیمانی آغاز کرد و در این مسیر، سرکار خانم نرجس سلیمانی، دختر ارشد سردارسلیمانی همکاری بسیار نزدیکی با ما داشتند، به نحوی که پیش از آغاز به کار رادیو جلسات مستمری با او برگزار و از ایشان نظرخواهی و کمک گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه در طول فعالیت رادیو مقاومت همواره از راهنمایی و همراهی‌های نرجس سلیمانی بهره‌مند بودند، توضیح داد: خانم سلیمانی یکی از شنونده‌های خوب رادیو مقاومت هستند و فعالیت‌های همکاران ما را رصد می‌کنند. برنامه «فرمانده» امروز به صورت ویژه تقدیم مخاطبان خواهد شد. این برنامه به تهیه کنندگی عباس پیری و گویندگی فاطمه عباسی در مدت فعالیت رادیو مقاومت هر روز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ روی آنتن رفته و هدف آن یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار سلیمانی در ایران و منطقه بوده است.

شعار در پایان گفت: همچنین شنوندگان و مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانند هر پرسشی که پیرامون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ذهن دارند را از طریق برقراری تماس با شماره تلفن ارتباطات رادیو مقاومت یا شماره ١٦٢ و یا از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠٠٩٥٥ مطرح کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار