امام جمعه دهدشت:

ایران قوی خار چشم دشمنان و رژیم‌های استکباری است

حجت‌الاسلام «وحدانی‌فر» گفت: امروز مستندات به ما می‌گوید ایران قوی خار چشم دشمنان و رژیم‌های یاغی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.
کد خبر: ۵۴۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 07October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «علی وحدانی‌فر» امام جمعه دهدشت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به تشریح برخی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در چند روز اخیر در خصوص اتفاقات کشور پرداخت و اظهار داشت: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان و جنگ رسانه‌ای متعدد و ایجاد شبهه در سلامتی رهبر معظم انقلاب، اما حضرت آقا مثل همیشه با اقتدار و به عنوان یک ولی جهانی و یک حکیم دانا آمدند و بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

امام جمعه دهدشت کشف حجاب اصلی این آشوب و فتنه‌ها را کشف حجاب از چهره خواص عنوان کرد و افزود: خیلی از خواص در این آشوب‌ها نشان دادند که سرباز جبهه استکبار هستند.

وحدانی‌فر با اشاره به موضع گرفتن برخی سلبریتی‌ها و ورزشکاران، گفت: این فیک‌های مجازی عددی نیستند، از این‌ها فراوان و بزرگ‌تر بودند و کاری از پیش نبردند، منتها همه سلبریتی‌ها و ورزشکاران ما این‌گونه نیستند، ورزشکار ما آن بانویی است که با حجاب اسلامی خود بر سکوهای دنیا با افتخار می‌ایستد و افتخار آفرینی‌ می‌کند.

وی بیان کرد: امروز مستندات به ما می‌گوید ایران قوی خار چشم دشمنان و رژیم‌های یاغی آمریکا، اسرائیل و انگلیس است، مجدد و مکرر می‌گوییم این امت حزب‌الله است و ما عهد بستیم این انقلاب را به انقلاب حضرت بقیة‌الله متصل کنیم و در این راه کوتاه نخواهیم آمد و شما را باز پشیمان خواهیم کرد.

امام جمعه دهدشت ابراز کرد: ما با بانیان این اغتشاشات حسابی داریم که تسویه خواهیم کرد بایستند و تماشا کنند، صدای لعنت‌کردن همدیگرشان را از تل‌آویو، ریاض و آمریکا به زودی خواهید شنید.

وحدانی‌فر خطاب به کردستان عراق، گفت: شما به ما بدهکاری تاریخی دارید، ما از باب حکومت اسلامی شما را کمک کردیم ولی این نمکدان شکستن شما را فراموش نمی‌کنیم و تا زمانی رژیم استکباری از این منطقه خارج نشوند این موشک‌باران ادامه خواهد داشت.

وی با تبریک هفته فراجا، خطاب به پرسنل این نهاد گفت: ای سبزپوشان سفیددل، ای سنگردارهای همیشه بیدار، آرامش شهرمان نشان از سبزی یاد و نام شماست، شما مشت در مشت در برابر طاغوت و بیداد و ستم ایستادید و بر پیکره سیاه ظلم تیر و تبر آورده‌اید.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: ما نیروی انتظامی را حمایت می‌کنیم و اینکه دشمن با شما دشمنی می‌کند سند افتخار است، بیدار و هوشیار باشید، دشمن تاکنون غلطی نکرد و از این به بعد هم غلطی نمی‌کند.

وحدانی‌فر با بیان این که سکوت ما در بیان مباحث به منزله عدم توجه نیست، برخی مباحث در استان و شهرستان را نگران‌کننده عنوان و اظهار کرد: بیست هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۹۰۰ معلم در آموزش و پرورش کهگیلویه رها شده هستند، آقایان تصمیم‌گیر، تصمیم‌ساز و جلسات شبانه‌بگیر کی می‌خواهید به فکر آموزش و پرورش این شهر باشید.

وی بیان کرد: چرا آموزش و پرورش را سیاسی می‌کنید که خروجی آن بشود حضور این‌ همه دانش‌آموز در اغتشاشات؟ آموزش و پرورش را این قدر سیاسی نکنید، مگر قحط‌الرجال است؟ یعنی از بین یک هزار و ۹۰۰ معلم در دهدشت یک نفر پیدا نمی‌شود این مسئولیت را به او سپرد؟!

امام جمعه دهدشت با بیان این که معلم، کارمند و خانواده تکلیف خود را نمی‌داند، خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آقای مدیرکل تکلیف شما چیست؟ این زشت است معاون اداره‌کل شما بیاید سرپرست آموزش و پرورش این شهر شود، مگر معلم، نخبه‌ای در این شهرستان نیست؟ البته هست اما مراد شما نیست؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها