دیدار با خانواده شهید «واحدی» در اردبیل

مدیران‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، با خانواده شهید «منصور واحدی» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 30January 2023

دیدار مدیران‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و بنیاد شهید استان اردبیل با خانواده شهید «واحدی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز (دوشنبه) در قالب «طرح سپاس» و برنامه های کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل با حضور در منزل شهید خلبان «منصور واحدی»، با پدر و برادر این شهید والامقام دیدار کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در این دیدار، با اشاره به جان‌فشانی‌های شهدای ارتش، این شهیدان والامقام را یاران باوفای اهل‌بیت و ولایت دانست و بر ضرورت تکریم خانواده‌های آن‌ها تأکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بر حسب وظیفه ذاتی خود، پیگیر مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، از خانواده شهید «منصور واحدی» قدردانی شد.

منصور واحدی در پنجم مرداد سال 1341 در شهرستان اردبیل چشم به جهان گشود. پدرش محرم آرایش گر بود و مادرش شاه بیگم نام داشت و منصور تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند و با درجه ستوان یکمی در ارتش مشغول به خدمت شد و در اسفند 1375 با سمت خلبان هوانیروز در بخش آبی بیگلو هنگام کمک رسانی به زلزله زدگان دچار سانحه هوایی شد و به شهادت رسید. پیکرش در گلزار شهدای ججین اردبیل آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار