امام جمعه شهرستان اردستان تاکید کرد؛

ضرورت فضاسازی فرهنگی در سطح شهر اردستان

حجت‌الاسلام «دهشیری» گفت: فضاسازی فرهنگی در سطح شهر اردستان به شکل مداوم باید احساس شود.
کد خبر: ۵۷۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹ - 16March 2023

ضرورت فضاسازی فرهنگی در سطح شهر اردستانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن دهشیری» امام جمعه شهرستان اردستان امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: باید به شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک نهاد کلان توجه و نگاه داشته باشیم که در آن مسائل مهم بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: تکریم ارباب رجوع نوعی فرهنگ‌سازی است و تکریم افراد نسبت به زیردستان‌، بالادستان و همکاران باید مورد توجه قرار بگیرد، همچنین فضاسازی فرهنگی در سطح شهر به صورت مداوم باید احساس شود.

امام جمعه اردستان با اشاره به صدور حکم شهردار جدید اردستان، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری برای حوزه فرهنگی مهم است و امیدواریم که شهرداری پرچم هدایت شهر را در دست می‌گیرند و این نکته مدنظر است که شهرداری به عنوان پیشانی شهر باید همواره بدرخشد.

حجت‌الاسلام دهشیری با اشاره به شناساندن معارف و عرفا در شهرستان، بیان داشت: در شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این خصوص بحث‌هایی شده و باید چیزهایی که به عنوان ارزش و همچنین شخصیت‌های شهرستان معرفی و شناسانده شوند.

در ادامه جلسه سرهنگ «روح‌الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند فرهنگ برای یک کشور همانند هوا برای انسان است که با آن تنفس می‌کند و تمام دستگاه‌های فرهنگی باید در این حوزه وظایف خود را انجام دهند و ما ۲۰ دستگاه فرهنگی داریم.

وی یادآور شد: اگر فرهنگ در سطح جامعه و کشور حد عالی خود را داشت شاهد بزهکاری‌ها و مسائل اجتماعی نبودیم چرا که فرهنگ درون‌مایه بسیاری از بزهکاری‌ها است و شورای فرهنگ عمومی سه خاستگاه فرهنگ، هنر و تبلیغ دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار