آرشیو سایر اخبار

فیلم/ قدرت بازدارندگی کشور را مدیون شهدا هستیم

سردار محمدجواد زاده‌کمند، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه در نشست خبری که صبح امروز با اصحاب رسانه داشت با اشاره به حمله پهپادی و موشکی شب گذشته ایران به خاک رژیم صهیونستی گفت: اقتدار امروز کشورمان را مدیون شهدا به ویژه شهید طهرانی مقدم هستیم.

فیلم/ سرلشکر سلامی: صیاد شیرازی نمونه درخشان یک افسر برجسته در نیرو‌های مسلح بود

فرمانده کل سپاه در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد به واقع خود ساخته بود، او نمونه درخشان یک افسر برجسته در نیرو‌های مسلح بود که همواره در جهت تحکیم و وحدت قوا می‌کوشید.

فیلم/ امروز دشمن از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی هراس دارد

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر لزوم توجه به کمیت و کیفیت آثار تولیدی حوزه دفاع مقدس، گفت: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به بازیگر اصلی منطقه تبدیل شده و امروز دشمن از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی هراس دارد.

اتمام‌حجت سید مقاومت با آمریکا

آمریکایی‌ها چاره‌ای ندارند، جز اینکه برای نجات منافع خود در منطقه، سیل خون را در غزه متوقف کنند؛ چون غزه هیچ وقت تنها نبوده و تنها نخواهد ماند و پیروزی نهایی از آن مردم غزه خواهد بود.

دیدگاه مردم فلسطین درباره حاج قاسم سلیمانی+ فیلم

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب و پیرو راستین آرمان‌های امام راحل بود که با حمایت‌های مختلف نظامی و اقتصادی از مردم مظلوم فلسطین، «طراح برنامه آزادی قدس» در مسیر رهایی مسلمانان از یوغ صهیونیست‌ها نام گرفت.

وصیت‌نامه شهیدی که به تعبیر حاج قاسم «زبل» بود

حاج قاسم در نامه‌ای که موافقت خود را برای حضور شهید تمام‌زاده در جبهه نبرد با داعش اعلام کرد، نوشت: «حیف است چنین روحانی زبل و زیرک و با اخلاصی که از همه گیت‌ها برای اعزام رد شده را از دست بدهیم. با رفتن ایشان به طور رسمی موافقت شود.»

خانواده شهدای مدافع حرم خواستار انتقام خون شهیدان‌شان از دولت آمریکا هستند

سردار «شیروانیان» گفت: براساس حکم الهی و قوانین بین‌المللی و با توجه به مستنداتی که علیه دولت‌های متخاصم خصوصاً دولت آمریکا وجود دارد، بایستی خواسته خانواده شهدای مدافع حرم برآورده شده و انتقام شهدای آن‌ها گرفته شود.

رویوران: جامعه صهیونیستی فردای آتش‌بس از هم پاشیده می‌شود/ طوفان‌ الاقصی نتیجه جنایات رژیم صهیونیستی و خشم یک ملت است

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: طوفان‌ الاقصی نتیجه جنایات رژیم صهیونیستی و خشم یک جامعه است. دشمن تلاش می‌کند مبدا بحران را حماس قرار دهد؛ اما مبدا این اتفاق رژیم صهیونیستی است.

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس: «ادبیات» سرمایه معنوی برای کمک به جبهه مقاومت/ آثار رسیده به انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت ۲۰ درصد افزایش داشت

سردار نائینی با تاکید بر اینکه ادبیات به سرمایه معنوی جبهه مقاومت کمک خواهد کرد، گفت: آثار رسیده به سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت ۲۰ درصد رشد داشته است.
1 صفحه
پربیننده ها