"دخیل عشق" در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های بنیاد ادبیات داستانی قرار گرفت

"دخیل عشق" نوشته مریم بصیری به عنوان پرفروش ترین کتاب بنیاد ادبیات داستانی معرفی شد.
کد خبر: ۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ - 26February 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "دخیل عشق" نوشته مریم بصیری که این روزها سومین چاپش در بازار نشر دردسترس است، پرفروشترین اثر این انتشارات در سال جاری بوده است.

این اثر که سال گذشته نامزد جایزه زیباترین طراحی کتاب دنیا در لایپزیک آلمان در سال 1391 شده بود، نامزد سیزدهمین دوره جایزه کتاب سال غنیپورمعرفی شده است و داستان حکایت دخیل بستن صبوره در کنار ضریح حضرت امام رضا (ع) است.

وی برای رسیدن به مرد مورد علاقهاش، سالها تن به ازدواج نداده و تحت تأثیر شور زمان دفاع مقدس نذر کرده است که تنها با یک جانباز ازدواج کند. حال که پس از سالها دل به جانبازی به نام رضا بسته است، اما رضا هم پس از مدتی شهید میشود و صبوره در کشاکش زندگی با خواستگار دیگری روبرو می شود علیرغم میلش مجبور به ازدواج با وی میشود و پس از مدتها متوجه میشود که خواستگارش رسول نیز جانباز است، اما خودش هم خبری از جانبازیاش ندارد.

"لحظههای انقلاب" اثر ماندگار سیدمحمود گلابدرهیی نیز که در کمتر از شش ماه به چاپ سوم رسید، با استقبال قابل توجه مخاطبان داستان روبرو شده است.

از میان دیگر کتابهای موفق چاپ شده از سوی انتشارات عصر داستان میتوان به "جمجمهات را قرض بده برادر" نوشته مرتضی کربلاییلو، با دوبار تجدید چاپ و نامزدی جایزه قلم زرین اشاره کرد که شمارگان و مخاطب زیادی را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
پربیننده ها