سرهنگ اسماعیلی:

۱۳هزار عنوان کتاب دفاع مقدس از سراسر کشور گردآوری شد

رئیس کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: جهت دسترسی محققین و علاقمندان به منابع دفاع مقدس طی سال جاری تعداد ۱۳۰۰۰ جلد کتاب با عناوین مختلف جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲ - 12March 2014

۱۳هزار عنوان کتاب دفاع مقدس از سراسر کشور گردآوری شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ «عبدالله اسماعیلی» رئیس کتابخانه مرکزی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در خصوص فعالیتهای مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی دفاع مقدس پیرو فرمایشات رهبری در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همچنین فراهم نمودن زمینه دسترسی محققین و علاقمندان به این فرهنگ طی سال جاری تعداد ۱۳۰۰۰ جلد کتاب با عناوین مختلف جمع آوری شد.

اسماعیلی با بیان اینکه این تعداد کتاب از کتابخانههای سراسر کشور جمع آوری شده است بیان کرد: این مجموعه توسط پژوهشگاه و ادارات کل در تمام استانها شناسایی و پس از خریداری سازماندهی و فهرستنویسی شده و در کتابخانههای دفاع مقدس پژوهشگاه و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار گرفته است.

وی در مورد استفاده افراد مختلف از این کتابها تصریح کرد: علاقمندان میتوانند با مراجعه به کتابخانههای مذکور علاوه بر استفاده از کتابهایی با موضوع دفاع مقدس از مطالب سایر منابع ارزشمند گردآوری شده از جمله: پایاننامه، نشریات و سایر اسناد دفاع مقدس موجود در این کتابخانه بهرهمند گردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار