وصیت‌نامه شهید «غلامعلی پیچک»؛

انحراف، خیانت به خون شهداست

شهید غلامعلی پیچک در وصیت‌نامه خود آورده است: خدا کند که حکومت سرنگون گردد، اما منحرف نگردد، چون انحراف، خیانت به خون شهداست. بگذارید بگویند حکومت دیگری هم به جز حکومت علی (ع) بود به نام خمینی، که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد، ما از سرنگونی نمی‌هراسیم.
کد خبر: ۲۴۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ - 18June 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «غلامعلی پیچک» 8 مهر 1338 مصادف با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان (عج)،‌ در تهران چشم به جهان گشود. وی در سن 16 سالگی با بهترین معدل، مدرک دیپلم خود را دریافت کرد و همان سال در کنکور و رشته انرژی اتمی وارد دانشگاه شد. شهید پیچک در دانشگاه به خاطر کسب امتیاز بالا موفق به اخذ بورس تحصیل در خارج از کشور شد اما از پذیرفتن آن سر باز زد و تحصیل در داخل کشور را به خارج ترجیح داد. وی در عملیات مطلع‌الفجر در نوک پیکان گردان وارد نبرد علیه دشمن شد و در منطقه «قاسم‌آباد» واقع در ارتفاعات «برآفتاب» با نیروهای دشمن تن به تن درگیر شد و نزدیک ظهر روز 20 آذر 1360 بر اثر اصابت گلوله به گلو و سینه‌اش به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «غلامعلی پیچک»

1. جنازه مرا بر روی مین‌ها بیاندازید، تا منافقین فکر نکنند، ما در راه خدا از جنازه‌مان دریغ داریم، به دامادی دو ماهه من نگریید، دامادی بزرگی در پیش داریم.

2. خدا کند که حکومت سرنگون گردد، اما منحرف نگردد، چون انحراف، خیانت به خون شهداست. بگذارید بگویند حکومت دیگری هم به جز حکومت علی (ع) بود به نام خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد، ما از سرنگونی نمی‌هراسیم، بلکه از انحراف می‌ترسیم. مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است.

3. من در این راهی که انتخاب کرده‌ام، سختی بسیار کشیده‌ام؛ خیلی محرومیت‌ها لمس نموده‌ام. همه‌ی هدفم این است که زحماتم از بین نرود. از خدا می‌خواهم که حتماً این کارها را از من قبول کند و اجرم را بدهد.

4. اجر من تنها با شهادت ادا می‌شود و اگر در این راه شهید نشوم، همه زحماتم هدر رفته است.

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها