فرمانده سپاه استان قزوین در گفت‌وگو با دفاع پرس:

نقش بسیج در جامعه فرصتی ویژه برای قوای سه‌گانه کشور است

سردار «محمد شاهرخی» یکی از نقش‌های مورد انتظار بسیج را هدف‌گذاری در مسائل کشور دانست و گفت: دستگاه‌های حکومتی اعم از قوای سه‌گانه مقننه، قضاییه و مجریه، وجود مجموعه بسیج را به‌عنوان فرصت تلقی کنند.
کد خبر: ۲۷۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳ - 24January 2018

نقش بسیج در جامعه فرصتی ویژه برای قوای سه‌گانه کشور استسردار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، امروز (چهارشنبه) در حاشیه مجمع بسیج استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با بیان این‌که بسیج می‌تواند نقش‌های متنوعی را در جامعه ایفا کند، اظهار داشت: بعید می‌دانم مجموعه‌ دیگری در کشور بتواند از عهده نقش‌های بسیج برآید، اما شاهد آن هستیم که هر زمانی در اقتضای خود بسیج می‌تواند نقش‌های مختلفی را به نحو احسن در جامعه ایفا کند.

وی با تأکید بر نقش تعیین کننده نخبگان بسیجی در جامعه، افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی باید از جمله امور بسیج باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یکی از عواقب عدم اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی را مهاجرت بدون برنامه مردم دانست و تصریح کرد: مهاجرت بدون برنامه، مهاجرتی است که مردم برای رسیدن به یک زندگی مطلوب بدون در نظر گرفتن زیر ساخت‌ها و تدبیرها وارد شهرها می‌شوند که در همین راستا روستاها کار کرد خود از دست می‌دهند.

سردار شاهرخی یکی از نقش‌های بسیج در جامعه را حضور پر قدرت در اصلی‌ترین عرصه‌های اجتماعی دانست و گفت: ورود به عرصه‌های «اقتصاد مقاومتی» و «خانواده» باید مورد توجه جدی بسیج قرار بگیرد.

وی یکی دیگر از نقش‌های مورد انتظار بسیج را هدف‌گذاری در مسائل کشور عنوان کرد و بیان داشت: دستگاه‌های حکومتی اعم از قوای سه‌گانه مقننه، قضاییه و مجریه، وجود مجموعه بسیج را به‌عنوان فرصت تلقی کنند.

سردار شاهرخی همچنین توسعه مردم‌سالاری دینی در همه‌ عرصه‌ها را یکی دیگر از نقش‌های بسیج در جامعه دانست و  خاطرنشان کرد: بسیج باید در این موضوع نقش آفرین و الگوساز باشد و از نفوذ دشمن مراقبت کند، زیرا دشمن تلاش زیادی می‌کند تا الگوهای مد نظر خود را به جامعه القا کند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها