بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 23

فقیه: "نوید شاهد"، "قربانیان ترور" و "قربانیان سلاح‌های شیمیایی" سه پایگاه اطلاع رسانی غرفه شاهد

مدیر انتشارات شاهد گفت: در بخش غیر مکتوب، 3 سایت فرهنگی با عنوان‌های "نوید شاهد"، "پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور" و " سایت قربانیان سلاح‌های شیمیایی" داریم که از این میان سایت نوید شاهد، پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و ایثار است.
کد خبر: ۳۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ - 09November 2014

فقیه:

محمد علی فقیه مدیر مسئول انتشارات شاهد، در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با بیان اینکه غرفه شاهد در میان غرفههای سرشناسی قرار گرفته است، اظهار کرد: ما میان رسانههای قدیمی و فعال  قرار داریم که هدف ما نیز همین بوده است.

وی افزود: گروه مجلات شاهد مقولات اجتماعی و فرهنگی را در بر میگیرد که برای عموم مردم منتشر میشود و همچنین ما علاقه مند هستیم که خودمان را به کارهای تخصصی و صرف محدود نکنیم.

فقیه با بیان اینکه مجلات شاهد به دو دسته تقسیم میشود، تصریح کرد: مجلات تخصصی شامل "شاهد یاران" مجله مستند تاریخی با گرایش تاریخ شفاهی است.

مدیر مسئول انتشارات شاهد با بیان اینکه "شاهد اندیشه" از دیگر مجلات تخصصی است، خاطر نشان کرد: این مجله یافتههای پژوهشی بخش مرکز پژوهشهای فرهنگی بنیاد شهید را منتشر میکند.

وی با اشاره به گروه مجلات عمومی عنوان کرد: این دسته از مجلات برای مخاطبان عام در سطح جامعه منتشر میشود و شامل مجلات جوان، نوجوان و کودک است.

فقیه ادامه داد: در بخش غیر مکتوب هم 3 سایت فرهنگی با عنوانهای "نوید شاهد"، "پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور" و " سایت قربانیان سلاحهای شیمیایی" داریم که از این میان سایت نوید شاهد یک پایگاه اطلاع رسانی فرهنگ و ایثار است و میتوان گفت یکی از سایتهای پر محتوا به لحاظ تراکم است و با ارائه اطلاعات به نیاز فرهنگی مخاطبان پاسخ می دهد.

وی اذعان کرد: در پایگاه اطلاع رسانی قربانیان ترور نیز هدف نشان دادن مظلومیت جمهوری اسلامی به خارجیها است. سایت قربانیان سلاحهای شیمیایی نیز با اطلاعات پایهای و پژوهشی اطلاعات را در اختیار مخاطبان قرار داده که هدف آن این است که ادعای کشورهای مدعی حقوق بشر را که سلاحها را تامین میکنند، محکوم کرده که این دو سایت به 4 زبان زنده دنیا ارائه میشود.

انتهای پیام/ م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار