بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 128

فرهنگی: عدم توافق در مذاکرات مسقط/ نمایندگان مجلس پیگیر مسکن جانبازان هستند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در مذاکرات مسقط دو طرف به توافق و تصمیم نهایی دست نیافته‌اند.
کد خبر: ۳۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳ - 12November 2014

فرهنگی: عدم توافق در مذاکرات مسقط/ نمایندگان مجلس پیگیر مسکن جانبازان هستند

محمدحسین فرهنگی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در رابطه با مسکن جانبازان به خبرنگار ما گفت: در لایحه جامع سعی شده است در بخشهای مختلف مسکن جانبازان مورد توجه قرار گیرد و نمایندگان مجلس نیز براساس این لایحه و به صورت سالانه در این خصوص تصمیماتی را اتخاذ میکنند.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن جانبازان همواره در لایحه بودجه پیگیر مسکن این عزیزان هستند و مستمرا این موضوع را مورد توجه قرار میدهند تا مشکل جانبازان حل شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مذاکرات تیم هستهای کشورمان با 1+5 با تأکید بر این مطلب که مذاکرات مسقط، مذاکرات مستقلی نبود و در تداوم مذاکرات گذشته برگزار شد، گفت: در مذاکرات مسقط دو طرف به توافق و تصمیم نهایی دست نیافتهاند.

وی در ادامه اظهار داشت: هیچ اظهار نظری را نمیتوانیم قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات انجام دهیم زیرا که تمام اظهار نظرها کلی خواهد بود و نباید قبل از نتایج پیش داوری کرد.

فرهنگی بیان داشت: نمایندگان مجلس از تیم مذاکره کننده انتظار دارند تا در مذاکرات حقوق و منافع ملت ایران را در نظر گیرند و اظهار نظرها و انتقادات را در منافات با مذاکرات ندانند.

عضو هیات رییسه مجلس در خاتمه اظهار داشت: هر معاهدهی بین المللی که بخواهد میان ایران و دیگر کشورها معقد شود باید براساس قانون اساسی به تصویب نمایندگان مجلس برسد.

انتهای پیام/ ب.ص

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار