بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 188

پاک‌نیا: آغاز ساخت مجموعه داستانی "دلاوران زاگرس" از آبان ماه سال جاری

مدیر عامل شرکت فیلمسازان افلاک، گفت: ساخت مجموعه داستانی "دلاوران زاگرس" که به نمایش نقش تیپ ۵۷ ابوالفضل لرستان در عملیات حاج عمران می پردازد از آبان ماه امسال کلید خواهد خورد.
کد خبر: ۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 14November 2014

پاک‌نیا: آغاز ساخت مجموعه داستانی

به گزارش خبرنگار فرهنگی دفاع پرس، "فرهاد پاک نیا " تهیه کننده و کارگردان سینما در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزای دفاع مقدس مسقر دربیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از تولید اثرداستانی "دلاوران زاگرس" روایتی از حضور تیپ ۵۷ ابوالفضل استان لرستان و آذربایجان غربی، خراسان و گیلان درعمیات حاج عمران خبر داد.

وی گفت: موضوع این فیلم مربوط به پایان نامه عده ای از دانشجویان رشته سینما است که در پی تحقیق و تفحص با موضوع عملیات حاج عمران آشنا می شوند و همین موضوع باعث انگیزه ای برای تولید یک اثر داستانی می شود.
 
این تهیه کننده و کارگردان سینما تصریح کرد: ۴ استان لرستان، آذربایجان غربی، گیلان و خراسان رضوی در عملیات حاج عمران حضور داشتند که بیشترین نقش دراین عملیات بر عهده تیپ ۵۷ ابوالفضل بوده است که بعد از این عملیات با ترفیع جایگاه به لشگر تبدیل می شود.
 
پاک نیا خاطر نشان کرد: حدود یک سال است پروانه ساخت این فیلم را از معاونت بصری وزارت فرهنگ و ارشاد دریافت کرده ام و ۴ سال است که در این باره کار تحقیقاتی انجام داده ایم.
 
وی در ادامه گفت: آبان امسال کار پیش تولید و ساخت مجموعه تلویزیونی "دلاوران زاگرس" آغاز خواهد شد، این فیلم با حمایت استانداری و فرماندهی سپاه حضرت ابولافضل لرستان ساخته خواهد شد.
انتهای پیام/ و.م
 
نظر شما
پربیننده ها