بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها/ 202

شیرازی: فرهنگ دفاع مقدس موجب صدور انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: برای تحقق افزایش نقش دفاع مقدس در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، باید مسئولان ما باور کنند آنچه این نظام را حفظ می‌کند، فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷ - 14November 2014

شیرازی: فرهنگ دفاع مقدس موجب صدور انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس مستقر در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، حجتالاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون نقش دفاع مقدس در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: برای تحقق افزایش نقش دفاع مقدس در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران، باید مسئولان ما باور کنند آنچه این نظام را حفظ میکند، فرهنگ دفاع مقدس است.

حجتالاسلام شیرازی تاکید کرد: آنچه موجب صدور انقلاب اسلامی می شود و جهان اسلام را علیه استکبار بسیج می کند، فرهنگ دفاع مقدس است؛ بنابراین چنانچه این موضوع را مسئولان باور و تقویت کنند، نسبت به حمایت از موضوعات مربوط به دفاع مقدس تصمیم جدی تری هم میگیرند.

این نویسنده کتب دفاع مقدس در ادامه این گفتگو با اشاره به حضور خود در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، نیز متذکر شد: در این نمایشگاه می توانیم ارزیابی کلی از وضعیت فرهنگ کشورمان به دست بیاوریم. به همین خاطر هرچه در نمایشگاه هایی همچون مطبوعات و کتاب فعالان فرهنگ دفاع مقدس حضور قویتری داشته باشند کسانی که می خواهند به فرهنگ ما تهاجم کنند شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/ر.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار