نشست تخصصی شیوه‌های پژوهش از تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری نشست تخصصی شیوه‌های پژوهش از تاریخ دفاع مقدس خبرداد.
کد خبر: ۳۷۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 18December 2019

نشست تخصصی شیوه‌های پژوهش از تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مهدی فاطمی معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگویی اظهار داشت: نشست تخصصی با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس در زمینه شیوه‌های پژوهش از تاریخ دفاع مقدس با هدف بررسی آسیب‌ها، رویکرد‌ها و پاسخ به برخی سئوالات و ابهامات موجود در مباحث تاریخی برگزار می‌شود.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: این برنامه با حضور اساتید دانشگاهی از دانشگاه تهران، دانشگاه علامه، دانشگاه پیام نور و سازمان اسناد و کتابخانه ملی و جمعی از نخبگان و پژوهشگران دانشگاهی، نظامی در نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاریخ و پژوهش ما را به سوی مسیری صحیح در تصمیمات مختلف می‌تواند رهنمون باشد و از تکرار اشتباهات تاریخی پرهیز دور کند، دفاع مقدس و ادبیات آن و پیشینه تاریخی آن که ریشه در نبرد‌ها و دفاع‌های اسلام در قرن یکم هجری دارد از این مصدایق است از این رو این نشست برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها