فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

هرگز اجازه نخواهیم داد مشکلی برای کشور و خاورمیانه به وجود بیاید

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: همه ما با قدرت پای کار هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد مشکلی برای کشور و خاورمیانه به وجود بیاید.
کد خبر: ۳۷۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 12January 2020

هرگز اجازه نخواهیم داد مشکلی برای کشور و خاورمیانه به وجود بیایدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع کارکنان انتظامی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «سلیمانی» اظهار داشت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام جنایتکارانه آمریکا، نشان داد که ایران اسلامی در راه دفاع از ارزش‌ها و همچنین انتقام خون شهید سلیمانی لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این مجاهد بزرگ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی سال‌های زیادی را در جبهه‌ها سپری کرد، افزود: سردار سلیمانی محور مقاومت بود و تمام عمرش را برای حراست از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی سپری کرد.

مظاهری با کلیدی خواندن نقش سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت، تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که در وجود رزمندگان عزیز کشورمان کسانی هستند که با قدرت راه این شهید والامقام و همچنین دیگر شهدای انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، زن و بچه، پیر و جوان شرکت کرده بودند و عاشقانه می‌گریستند، گفت: ویژگی‌های شخصیتی این مجاهد بزرگ، عشق به ولایت و عشق خدمت به وطن را دوباره در دل‌های مردم شکوفا کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه ما با قدرت پای کار هستیم، یادآور شد: هرگز اجازه نخواهیم داد مشکلی برای کشور و خاورمیانه به وجود بیاید، امروز خون سردار سلیمانی تمام مردم جهان را فرا گرفته و در جای جای این کره خاکی شاهد این هستیم که چگونه مردم سایر کشور‌ها از این مجاهد بزرگ تجلیل می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها