رئیس شورای عالی استانها:

در برابر اهانت به رسول اکرم(ص) سکوت نمی کنیم/ پیشنهاد تحریم کالاهای فرانسوی

رئیس شورای عالی استانها ضمن تاکید بر لزوم واکنش مسلمانان و کشورهای اسلامی به اهانت به رسول مکرم اسلام(ص)، خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در بازار کشورهای اسلامی شد.
کد خبر: ۳۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ - 26January 2015

در برابر اهانت به رسول اکرم(ص) سکوت نمی کنیم/ پیشنهاد تحریم کالاهای فرانسوی

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استانها با ابراز انزجار از اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) گفت: ما به عنوان مسلمان نسبت به آئین و نبی مکرم اسلام (ص) تعصب خاصی داریم و اسائه ادب به ساحت قدسی ائمه مان(ع) را نمی پذیریم و در برابر آن سکوت نمی کنیم.

وی افزود: اسلام هراسی از گذشته در اروپا وجود داشته ولی در سالهای اخیر این مساله ملموس تر شده است و سران کشورهای اروپایی نیز با ترفندهایی همچون حادثه نشریه فرانسوی به آن دامن میزنند.

رئیس شورای عالی استانها با تاکید بر اینکه سران اروپایی به سرکردگی صهیونیست ها در تلاشند تا با اسلام هراسی خود ساخته، به مقدسات مسلمانان توهین و از ترویج این دین آسمانی جلوگیری شود، اظهار داشت: دشمنان اسلام گمان کرده اند با توهین به ساحت نورانی پیامبر اسلام (ص) که عامل وحدت تمام مسلمین است، اسلام هراسی را در غرب نهادینه کنند و مانع نفوذ روز افزون این دین آسمانی شوند ولیکن هرچه به این اقدامات ادامه دهند، اتحاد مسلمین بیشتر میشود؛ از سویی دیگر اذهان بیدار در غرب که عمدتا نیز جوانان هستند به دنبال مطالعه درباره اسلام می روند و این مقدمه ای برای آگاهی آنان خواهد شد.

بصیری پور در پایان ضمن تاکید بر لزوم واکنش مسلمانان و کشورهای اسلامی به این نوع اهانتها، خواستار تحریم کالاهای فرانسوی در بازار کشورهای اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها