دانشجویان جمعیت ایثارگران درباره نامه رهبرانقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی بیانیه‌ای را صادر کردند

در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه با الگوگیری از رهبر انقلاب دست از "امید بستن‌های بدون تدبیر" بردارد. نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی، وجدان های خفته را بیدار خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 27January 2015

دانشجویان جمعیت ایثارگران درباره نامه رهبرانقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی بیانیه‌ای را صادر کردند

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، شاخه جوانان و دانشجویان جمعیت ایثارگران در خصوص نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی بیانیهای را صادر کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

حوادث پاریس با وجود همه نکات مشکوک و بی پاسخی که داشت و دارد، بار دیگر فرصتی را برای تخریب چهره اسلام فراهم کرد.

تروریستهای دست پرورده غربیها، آنگونه که از ابتدا پیشبینی و تذکر داده میشد به سراغ سازندگان خویش بازگشته و اگر دیروز حوادث پاریس را رقم زدند، فردا و فرداها نیز موارد مشابه متعدد دیگری را از دل تجربیاتی که در نبرد با مردم جنگ زده سوریه بدست آوردند در خاک اروپا انجام خواهند داد.

حال آنان قصد دارند بازی باخته را با رندی تبدیل به بازی برده کرده و از طنز ماجرا، دست پروردههای خود را به عنوان نمادهای رحمانیترین دین الهی به ملتهای خویش و سایر ملل عالم بقبولانند! اینجاست که حقیقتا باید پرسید، مگر پیام زاینده و سخن اساسی این پیامبر خاتم (ص) که رحمت للعالمین بود، چه بوده که اینگونه با بغض و جدیت باید با سم فشانی گل آلود شود، هر چند که عمل آنان خاک بر صورت آفتاب پاشیدن باشد؟

بر این باوریم که این حرکت ددمنشانه، بنابر وعده الهی در آیه 54 سوره آل عمران که میفرماید "و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین"، تهدید و مکری از سوی دشمن است که با عنایت و لطف خداوند تبدیل به فرصتی بی بدیل برای آشنایی هرچه بیشتر تودههای ملتها و بویژه جوانان حقیقت جوی اروپا و آمریکای شمالی با حقیقت اسلام خواهد شد، تا به دور از تصاویر ساختگی اسلام آمریکایی آل سعود، اسلام اسراییلی داعش و یا حتی اسلام بیجان ترکیهای که البته همان را هم بر نمیتابند، ملتها با اسلام حقیقی آشنا شوند.

حرکت مبدعانه رهبر معظم انقلاب گامی نوین و ایجاد کانال ارتباطی جدیدی در راستای مقتضیات دهه چهارم حیات پر برکت انقلاب اسلامی با رویکرد و الزامات دیپلماسی مردم نهاد و مردم سالاری دینی میباشد که در عین حال از فضای انفعال بیرون آمده و ابتکار عمل را در دست گرفته و وجدانهای بیدار و پرسشگر را نشانه گرفته است.

نکته مهم دیگر در این خصوص سبک انتشار این پیام میباشد، در فضایی که مستکبران زمان از رسانهها به مثابه سلاحی سهمگین برای کنترل فکر و ذهن مخاطبان خویش در اقصی نقاط عالم استفاده میکنند و بر این خیالند که آنان میتوانند و باید تصمیم بگیرند مردم خویش و مردم سایر کشورها، به چه چیزی و چگونه فکر کنند.

در فضایی که بویژه قطورترین دژهای رسانهای را پیرامون اذهان ملتهای غربی کشیدند تا میان آنان و آفتاب حقیقت دیواری از اخبار دروغ و جهت یافته کشیده باشند، "نامه مبدعانه رهبرانقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی"، با دور زدن همه موانع رسانهای دولتمردان غربی و ارتباط گیری مستقیم و بیپرده با ملتهای آنان و بویژه جوانان؛ نفوذ کرده و وجدانهای خفته را بیدار خواهد کرد.

اکنون کارکرد رسانههای غربی و به بیان رهبر معظم انقلاب، بوقهای استکبار جهانی ایجاد سد محافظی میان حقیقتهای جهان اسلام، آنچه در بیداری اسلامی رخ داد و آنچه اکنون در سوریه، عراق، بحرین و یمن و ... در حال رخ دادن است با جهلی که دولتمردان غربی عامدانه به ملتهای خویش تحمیل کردهاند، میباشد.

امروزه "سانسور" بیش از هرچیز فصل مشترک سیاستگذاریهای تبلیغی غرب و تریبونهای آنان، نسبت به جهان اسلام و یک و نیم میلیارد مسلمان شده به گونهای که تمام تلاش خود رابرای به محاق بردن این پیام تاریخی کردند.

ما نیز به نوبه خویش از صاحبان اندیشه در حوزه های علمیه و دانشگاه ها درخواست داریم امکان دسترسی جوانان حقیقت جوی اروپایی و آمریکای شمالی را به منابع اصیل شناخت دین و شریعت اسلامی تسهیل نمایند تا آنان از ورای عروسکهای خیمه شب بازی صهیونیستها که برخی به اسم کشیش کتاب خدا را آتش می زنند و برخی دیگر به دادگاه شرعی داعش زن و مرد و کودک را از دم تیغ می گذرانند، با چهره حقیقی اسلام آشنا شوند.

شاخه جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، از تمامی صاحبان مناصب و فعالان حوزه دیپلماسی، به ویة مسئولان وزارت خارجه و تیم مذاکره کننده هستهای میخواهد با الگو قرار دادن رفتار ابتکاری رهبرانقلاب در  برخورد با افکار عمومی جهانی؛ دست از "امید بستنهای بدون تدبیر" به غرب برداشته و در راه مذاکرات روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

شاخه جوانان جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، نیز برخود وظیفه مسلم میداند، استطاعت خویش را به میدان آورده و  از توان ارتباطگیری با نخبگان و همچنین کانالهای ارتباطی که با شخصیتهای بینالمللی و صاحبان اندیشه و آزادیخواهان در کشورهای غربی دارد، برای تعمیق اثر این پیام استفاده نماید؛ باشد که اسم ما نیز در صف طویل عاشقان و دلدادگان پیامبر مهر و رحمت نگاشته شده و به اندازه توان اندک خویش سهمی در انتشار و اشاعه پیام اسلام ناب محمدی داشته باشیم.

 

کمیته جوانان و دانشجویی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی

5 بهمن 1393

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار