نامه‌خبرنگار آمریکایی‌به‌رهبر انقلاب؛

به‌ پیشنهادتان عمل می کنم و درباره اسلام تحقیق می کنم

من مطمئن هستم میلیون‌ها نفر از جوانان در آمریکا این حرف من را تأیید می‌کنند که ما صلح و تفاهم می‌خواهیم. اسلام و مردم ایران دشمن ما نیستند.
کد خبر: ۴۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ - 02February 2015

به‌ پیشنهادتان عمل می کنم و درباره اسلام تحقیق می کنم

به گزارش دفاع پرس، رهبر معظم انقلاب روز جمعه (3 بهمن) طی نامهای خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی که در شبکههای اجتماعی منتشر شد، پیشنهاد دادند تا این جوانان بدون در نظر گرفتن تصویری که از اسلام در رسانههای کشورهایشان عرضه میشود، خود با مراجعه به قرآن کریم به درکی مستقیم از اسلام واقعی برسند.

"کالیب تی. ماپین" خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی در واکنش به نامه مقام معظم رهبری نامه ای را خطاب به ایشان نوشته است که متن این نامه به شرح زیر است.

 

حضرت آیتالله خامنهای، رهبر معظم انقلاب اسلامی،

بسیار متأثر شدیم از اینکه دریافتیم شما جوانان اروپا و آمریکای شمالی را طی یک نامه خطاب قرار دادهاید. بیشتر متأثر شدیم، وقتی این نامه زیبا را خواندیم.

 

من هم مثل شما از این واقعیت که رهبران ما میخواهند به نفرت از مسلمانان دامن بزنند، آشفته هستم. من به رهبران کشورم که سابقهای تاریخی در فریب و جنایت دارند و سبب رنج بسیاری از مردم سراسر جهان شدهاند، اعتماد ندارم. قصد دارم دقیقاً همان کاری را که شما پیشنهاد کردهاید انجام دهم و خودم در مورد اسلام تحقیق کنم.

 

اگرچه برخی افراد در کشور من شدیداً میخواهند جنگ و درگیری بین دو کشور ما را رواج دهند، من مطمئن هستم میلیونها نفر از جوانان در آمریکا این حرف من را تأیید میکنند که ما صلح و تفاهم میخواهیم. اسلام و مردم ایران دشمن ما نیستند.

 

با تشکر از کلمات الهامبخش و حکیمانه شما،

 

کالیب تی. ماپین

 

منبع:مشرق

نظر شما
پربیننده ها