از سوی دفتر ارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا؛

فراخوان جشنواره بین‌المللی پیام امام خامنه‌ای اعلام شد

دفتر ارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا(س) با توجه به اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و ضرورت انتشار آن به اقصی نقاط جهان، جشنواره بین المللی پیام امام خامنه‌ای(L4UFestival) را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷ - 16February 2015

فراخوان جشنواره بین‌المللی پیام امام خامنه‌ای اعلام شد

به گزارش دفاع پرس، دفتر ارتباطات و بین الملل جامعة الزهرا(س) با توجه به اهمیت پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و ضرورت انتشار آن به اقصی نقاط جهان، جشنواره بین المللی پیام امام خامنه ای(L4UFestival) را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، این جشنواره بین المللی در 9 بخش مستند سازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ نویسی، ترجمه پیام به زبان ها و گویش های مختلف، فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار متن پیام و ایده پردازی جهت تولید راه های زود بازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام رهبری به سراسر جهان برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود دبیر خانه جشنواره به نشانی : قم، بلوار شهید صدوقی، بلوار بوعلی، جامعه الزهرا(س)، روابط عمومی، واحدتولید رسانه ارسال کنند.

 

همچنین تلفکس دبیرخانه به شماره 02532935850 و پست های الکترونیک L4UFestival@gmail.com و L4UFestival@yahoo.com آماده دریافت آثار علاقه مندان به شرکت در این جشنواره است.

 

گفتنی است، این جشنواره از 5 بهمن سال جاری آغاز به کار کرده و اختتامیه آن در پاییز سال آینده برگزار می شود؛ آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار برای جشنواره 25 خرداد سال 94 اعلام شده است.

 

منبع:رسا

نظر شما
پربیننده ها