عهدی که امام خامنه‌ای با جوانان غربی تازه کرد

این یعنی تهاجم فرهنگی انقلاب اسلامی به غرب که فردا هزاران «ادواردو آنیلی» را از دل اروپا و آمریکا به جبهه حق ملحق خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴ - 29January 2015

عهدی که امام خامنه‌ای با جوانان غربی تازه کرد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، وبلاگ اسکالپل در آخرین مطلب خود نوشت:

ابزاری که انقلاب اسلامی برای تهاجم به غرب در اختیار دارد را غرب در اختیار ندارد! سخن گفتن با فطرت الهی انسانها شیوهای است که امام خمینی (ره) همچون انبیاء از آن برای سخن گفتن با جهان در دهه شصت بهره برد و اگر خواسته باشیم بیتعارف بگوییم، باید بگوییم که همین عامل است که تا امروز انقلاب اسلامی را در بهم ریختن نظم دهکده جهانی یاری داده است. هر چند غرب با فرهنگ قاهر رسانهای موفق به ربودن عقلهای سطحی شده اما نفوذ فرهنگ اسلام در دلها از طریقی است که رسانه قدرت ممانعت از آنرا ندارد و همین است که «ادواردو آنیلی» را از ایتالیا و قلب اروپا به صف اول نماز جمعه تهران میکشاند و از «ژوان کورسل» فرانسوی بسیجی میسازد و او را در جبهه اسلام آباد غرب به شهادت میرساند. تهاجم فرهنگی انقلاب اسلامی به غرب دقیقا آنجا پیش میآید که آن عهد فراموش شده را با ادواردو آنیلی و ژوان کورسل تازه میکند. جوانان، به تعبیر عرفا قریبالعهد تر به مبدأ هستند و تجدید عهد با آنها آسانتر است. امام (ره) بخوبی به ما فهماند که فرقی نمیکند چنین جوانی «شاهرخ ضرغام» در تهران باشد یا «ژوان کورسل» در پاریس. و ما خوب فهمیدیم که تنها ولی فقیه است که بر پیمانی که امام معصوم (ع) با خدا دارد، در غیبت او پا میفشارد.

در زمانیکه رهبران جهان در پاریس بازو در بازوی نتانیاهو میاندازند تا تروریسم را محکوم کنند (!) رهبر انقلاب اسلامی دست به قلم میبرد و با جوانان غربی سخن میگوید. پیام این نامه برای رهبران جهان کاملا روشن است؛ امام خامنهای (روحی فداه) که تنها رهبر مسلمان جهان است که سری برای خم کردن مقابل آمریکا ندارد، ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا را به رسمیت نمیشناسد، بزرگترین جبهه مقاتله با اسلام آمریکایی از آن اوست، تل آویو و نتانیاهو را یکجا تهدید به یکسان کردن با خاک کرده است و هرگز با زبان رایج دیپلماتهای دنیا سخن نمیگوید، اکنون وقتی خطاب به جوانانی که در سایه پروپاگاندای رسانهای غرب میزیند میگوید «سخن من با شما درباره اسلام است»، لسان او صادقانهترین لسان دعوت کننده بسوی اسلام است و این یعنی حمله رهبر انقلاب اسلامی به جبهه ریا و تزویر غرب و اگر بخواهیم واقع گرایانهتر بگوییم یعنی تهاجم فرهنگی انقلاب اسلامی به غرب که فردا هزاران «ادواردو آنیلی» را از دل اروپا و آمریکا به جبهه حق ملحق خواهد کرد. اگر «ادواردو آنیلی» را جمله «بنام خدایی که از ناوهای آمریکایی قویتر است» از زبان سفیر جمهوری اسلامی در ایتالیا، به جبهه انقلاب اسلامی میکشاند، فردا اشاره امام خامنهای که سرداران شهادت طلب او هیمنه آمریکا را در خطوط جبهه کفر در هم شکستهاند، هزاران ادواردو را به این جبهه خواهد کشاند و مگر نکشانده است؟ چه کسی باور میکرد سفیر سوئد برای روشنفکر از مرحله پرت ما بنویسد که: «اگر از مردم سوئد بپرسند مهمترین ایرانی دارای صلاحیت برای گرفتن جایزه صلح نوبل کیست، پاسخ بسیاری از آنها نامزد پیشنهادی جنابعالی نخواهد بود. شاید شما ـ مانند خود ما در هنگام دریافت نامهتان ـ شگفتزده شوید وقتی بشنوید مردم سوئد، ژنرال «قاسم سلیمانی» را شایستهترین فرد خاورمیانه برای دریافت جایزه صلح نوبل میدانند. او مهمترین فردی است که توانسته در چند سال اخیر، مقابل جنایات گروه تروریستی آی اس آی اس بایستد، کشتارها را متوقف کند و جان انسانهای غیرنظامی بسیاری را نجات دهد.»

برای اهل ولا، فعل ولی امر حجت است و از اینرو نامه امام خامنهای نیازی به شرح کردن ندارد و حقیر هم هرگز در مقام شرح آن نیستم. اما برای درک ماهیت نامهای که به قلم رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جهان غرب نوشته میشود، توجه به این مطلب لازم است که غربی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با ما در افتاده هرگز غرب جیمز میل و آدام اسمیت که اقتصاد را ساختهاند نیست؛ بلکه غرب فلاسفهای است که به تعبیر مرحوم علامه جعفری (ره) بعد از رنسانس نگاه انسان را از آسمان به سوی زمین منحرف کردهاند اگر نه انقلاب اسلامی مدتها بود که به دامن غرب و گرداب شیطان خزیده بود. سید شهیدان اهل قلم در مقاله «دیکتاتوری اقتصاد» مینویسد: «علت شکست حیلهها و تمهیدات استکبار جهانی در برابر ما نیز همین است. هر یک از این ترفندهایی که آمریکا از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر ما به کار برده است و هنوز هم بهکار میبرد کافی است که انقلاب یا رژیمی را سرنگون کند، اما در برابر جمهوری اسلامی ایران، از همه این مکرها جز تثبیت بیشتر ما و صدور انقلاب اسلامی به همه جهان کار دیگری بر نیامده است. چرا اینچنین است؟ آنچه که به ما اینچنین قدرتی بخشیده این است که ما برخلاف همه دنیا تابع اعتقادمان هستیم نه اقتصادمان!» و امروز در روی کره زمین معتقدتر از ما کیست؟ سخن سید حسن نصرالله (زید عزه) خطاب به صهیونیستها در خلال حرب تموز (جنگ ۳۳ روزه) عالیترین سخنی است که در اینباره بر زبان رانده شده: «انتم تقاتلون قوم یملکون ایمانا لا یملکه احد علی وجه الکرة الارضیة». در چنین جبههای شکست راه ندارد و هرگاه بسمت غرب تهاجم کند، غالب است و نصرت خدا هم با این جبهه است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار