در نشست «پیام توحیدی انقلاب»؛

حجت الاسلام غلامی: قدرتهای بزرگ به دنبال نمایش چهره‌ای نامطلوب از اسلام هستند

نشست پیام توحیدی انقلاب(بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا) با حضور جمعی از اندیشمندان و دانشجویان شامگاه شنبه ۲ اسفند در یادمان شهدای هفتم تیر-محل سابق حزب جمهوری اسلامی- برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 22February 2015

حجت الاسلام غلامی: قدرتهای بزرگ به دنبال نمایش چهره‌ای نامطلوب از اسلام هستند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، نشست پیام توحیدی انقلاب(بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا) با حضور جمعی از اندیشمندان و دانشجویان شب گذشته(شنبه 2 اسفند) در یادمان شهدای هفتم تیر-محل سابق حزب جمهوری اسلامی-  برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رضا غلامی، رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با پیام رهبر معظم انقلاب را با پیام امام راحل (ره)  به گورباچوف آخرین دبیرکل حزب کمونیست شوروی مقایسه کرد و گفت در پیام امام راحل آمده است: از شما می خواهم درباره اسلام به صورت جدّی تحقیق و تفحص کنید و این نه به خاطر نیاز اسلام و مسلمین به شما، که به جهت ارزش های والا و جهان شمول اسلام است که می تواند وسیله راحتی و نجات همه ملت ها باشد و گره مشکلات اساسی بشریت را باز کند.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با تشریح پیام رهبر انقلاب، برخی مفاهیم کلیدی آن را از جمله پروژه اسلام هراسی، تلاش قدرتهای استکباری برای نشان دادن چهره ای نامطلوب از اسلام اشاره کرد و افزود: متاسفانه واقعیات اسلام به واسطه نیات شوم برخی از قدرتها و نادانی و جهالت عده قلیلی از مسلمانان منحرف، نهفته مانده است.قدرتهای بزرگ متاسفانه به منظور حفظ وضع موجود در نظام بین الملل می کوشند، عملکرد عده قلیلی از مسلمانان را که شاید در خیلی از جاها دست پرورده خودشان باشند به نام کل اسلام رقم بزنند و به این ترتیب چهره نامطلوبی از اسلام نمایش دهند.

رییس مرکز پژوهش های علوم انسانی اسلامی صدرا با اشاره به  توطئه ها و دشمنی بدخواهان از ابتدای انقلاب اسلامی هشیاری و مقاومت را رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی و رهبری عنوان کرد و افزود:  هشیاری و استقامت رهبری و امت انقلاب همه توطئه ها و تهاجم های خارجی را خنثی کرد و تحمل مشکلات را تسهیل کرد و چه بسا تهدیدها را نیز به فرصت تبدیل کرد. به همین دلیل همواره انقلاب اسلامی حرکت و پیشرفت خود را با پویایی و موفقیت بیشتر دنبال کرد و مراحل تثبیت و استقرار و تداوم را با سرعت پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها