سالک با اشاره به نامه رهبری به «دفاع پرس» گفت:

بیداری نسل جوان نسبت به اسلام اصیل، بمب اتمی علیه کاخ های ستمگر است/وظیفه روحانیت گسترش پیام رهبری است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بیداری نسل جوان نسبت به اسلام اصیل، بمب اتمی علیه کاخ های ستمگر و سلطه است. وظیفه روحانیت این است که پیام مقام معظم رهبری را در سطح عالی و فاخر در داخل و خارج گسترش دهند.
کد خبر: ۳۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۷ - 01February 2015

بیداری نسل جوان نسبت به اسلام اصیل، بمب اتمی علیه کاخ های ستمگر است/وظیفه روحانیت گسترش پیام رهبری است

حجت الاسلام احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی  دفاع پرس، در خصوص پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: نقش اساسی در زمینه تغییر و تحول را جوانان ایفا می کنند.

وی درادامه با بیان این مطلب که مسلمانان از صدر اسلام و در زمانی که پیامبر(ص) در بستر بیماری بودند فرماندهی لشگر خود را به یک جوان بیست ساله دادند، می دانستند نقش جوان در هدایت حرکت های مختلف اجتماعی چه نقش بزرگی است، افزود: مقام معظم رهبری با شناختی که نسبت به رشد بیداری ملت ها در دنیا دارند، بستر گسترش اسلام را نسل جوان دانسته و این گروه را مخاطب قرار دادند.

رئیس کمیسیون فرهنگی گفت: امروزه نشاطی که در جوانان با اندیشه بلند و استعداد های فوق العاده، شناخت و رصد دشمن وجود دارد، همه دست به دست هم دادند و وقتی جوانان جهان نسبت به اسلام بیدارشوند، تحول عظیم جهانی به وجود خواهد آمد.

وی بیان کرد: بیداری نسل جوان نسبت به اسلام اصیل، بمب اتمی علیه کاخ های ستمگر و سلطه است و ما معتقدیم بستر حاکمیت عدل الهی با دعوت عام باید مشخص شود، لذا مقام معظم رهبری با دعوت عام به خدا پرستی و اسلام،  دشمن را به جوانان معرفی کردند.

سالک در خاتمه با اشاره به وظیفه روحانیت در قبال نامه رهبری بیان کرد: وظیفه روحانیت این است که پیام مقام معظم رهبری را در سطح عالی و فاخر در داخل و خارج  گسترش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار