استاندار قزوین:

مسئولان باید از سیره شهدا درس بگیرند

«جمالی‌پور» گفت: امروز همه مدیران و مسئولان باید از سیره و راه شهیدان درس بگیرند و هدف‌شان فقط خدمت به مردم باشد تا رضایت آنها را به دست آورند.
کد خبر: ۴۶۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ - 03August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «هدایت‌الله جمالی‌پور» استاندار قزوین در یادواره شهیدان سرلشکر خلبان «عباس بابایی» و سرلشکر «حسین لشگری» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان استان قزوین که ظهر امروز در موزه شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ظرفیت‌های بزرگی در انسجام همه نیروها جهت خدمت کردن به کشور داشتند که امروز باید اعتراف کرد که ما به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده نکردیم.

وی افزود: شهدا هدف‌شان حراست از مرزهای ایران، امنیت مردم و ارزش‌های اسلام و تلاش‌شان رفع مشکل و خدمت به مردم بود و در این راه، جان‌شان را فدا کردند.

استاندار قزوین ادامه داد: اگر همه مسئولان از شهدا الگوگیری می‌کردند و بدون توجه به جناح‌های سیاسی با انسجام و وحدت برای ایرانی آباد تلاش می‌کردند، اتفاق‌های بزرگی در کشور رخ می‌داد که در دنیا بی‌نظیر بود.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه تعداد کمی از مسئولان برای گرفتن سمت، ارزش‌ها را زیر پا می‌گذارند، گفت: این در حالی است که شهدا تمایلی برای گرفتن مسئولیت نداشتند و حاضر بودند در سمت‌های پایین مشغول خدمات‌رسانی به مردم باشند.

این مسئول افزود: اگر به یکی از شهدا سمتی پیشنهادی می‌شد آنها به شدت مخالفت می‌کردند ولی وقتی به آنها تکلیف می‌شد برای سربلندی اسلام می‌پذیرفتند.

استاندار قزوین با بیان اینکه شهیدان بابایی و لشگری الگوی همه مسئولان هستند، گفت: امروز همه مدیران باید از این شهیدان درس بگیرند و هدف‌شان فقط خدمت به مردم باشد تا رضایت آنها را به دست آورند.

وی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم سیره و منش شهیدان بابایی و لشگری را به دانش‌آموزان انتقال دهیم، بیان داشت: در این راستا می‌طلبد مسئولان آموزش و پرورش بیشتر از گذشته در امور فرهنگی و شناساندن شهیدان به نسل امروز گام بردارند.

در ادامه این برنامه، امیر خلبان «رضا رمضانی» همرزم شهید بابایی به بازگویی خاطرات این شهید بزرگوار پرداخت.

در پایان مراسم مسئولان کشوری و استانی با اهدای لوح تقدیر از 10 خانواده شهید و ایثاگر دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها