نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

تفکر بسیجی باید در جامعه پیاده‌سازی شود

حجت‌الاسلام «حسینی» با تأکید بر ضرورت پیاده‌سازی تفکر بسیجی در جامعه، گفت: روحیه بسیجی سبب سرکوبی دشمن می‌شود و این مهم را در ماجرای ساقط کردن پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد مشاهده کردیم.
کد خبر: ۴۹۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، تجمع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج در مصلی امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه بسیج امروز سپاه اسلام و شکوه جبهه مقاومت و سرزمین ایران است، اظهار داشت: شجره طیبه بسیج، در شرایطی شکل گرفت که کشور ما در عرصه‌های مختلف مورد تاخت و تاز دشمن بود و در این شرایط، امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، حمله‌های ضد ایرانی از طریق کودتا، ترور، جنگ هشت‌ ساله و غیره آغاز شد اما نظام اسلامی در برابر تمام دنیای استکبار ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندیشه‌ها و تفکرات امام خمینی (ره) جهانی بود و دشمنان وقتی دیدند فکر امام محصور به یک سرزمین نیست و در تلاش برای شکست زنجیره‌های استعمار است، از طریق شرق و غرب و جنگ مستقیم، توطئه‌های خود را علیه ملت ایران آغاز کردند.

حسینی با تأکید بر ضرورت پیاده‌سازی تفکر بسیجی در جامعه، خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی سبب سرکوبی دشمن می‌شود و این مهم را در ماجرای ساقط کردن پهپاد آمریکایی و هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد مشاهده کردیم و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمود «هزینه تسلیم بیشتر از هزینه مقاومت است».

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان برای دفاع از شکوه و عزت ایران اسلامی ایستادگی کرده‌اند، متذکر شد: وقتی حضرت امام رحلت کرد دشمن تصور داشت انقلاب اسلامی به پایان خود رسیده، اما فرمانده میدان امام خامنه‌ای در میدان حاضر است و امروز شاهد حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و ایستادگی در برابر ستمگران هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار