نماینده مردم در مجلس:

صهیونیست‌ها نمی‌خواهند جنایاتشان به گوش جهانیان برسد

نوش آبادی با اشاره به اقدام خلاف قانون رژیم صهیونیستی با کشتن خبرنگار فلسطینی، گفت: آن‌ها نمی‌خواهند اقدامات و جنایتشان به گوش مردم جهان برسد.
کد خبر: ۵۲۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ - 11May 2022

صهیونیست‌ها نمی‌خواهند جنایاتشان به گوش جهانیان برسد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسین نوش‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به کشته شدن خبرنگار فلسطینی شبکه خبری الجزیره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با این اقدام ثابت کرد که به هیچ اصولی پایبند نیست، آن‌ها تمام قوانین و مقررات بین المللی را زیرپا گذاشتند. حمله به خبرنگاران در جنگ‌ها حتی جنگ‌های بزرگ جهانی به هیچ وجه مشروع و قانونی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: بی‌توجهی رژیم صهیونیستی به ضوابط بین المللی، قوانین داخلی و برخورد با افرادی که شغل آن‌ها تهیه خبر و اطلاع رسانی است، نشان می‌دهد که آن‌ها نمی‌خواهند اقدامات و جنایتشان به گوش مردم جهان برسد.

وی با بیان اینکه وظیفه خبرنگار یا روزنامه نگار اطلاع رسانی و انتشار اخبار است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها نمی‌خواهند اخبار مرتبط با جنایت‌ها، قتل و غارت و رفتار‌های خلاف انسانیت آن‌ها به گوش مردم جهان برسد. رسانه‌های داخلی اسرائیل نیز در اطلاع رسانی اقدامات این رژیم منحوس محدودیت فراوان دارند.

نوش آبادی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با هر گونه اطلاع رسانی و بیان واقعیت مخالف هستند و این جنایت را برای خاموش کردن صدای حق و حقیقت، آزادی و دفاع از عدل و عدالت انسانی در برابر تجاوزگری روزانه رژیم صهیونیستی مرتکب شدند. اینکه خبرنگاری مورد ضربه گلوله نظامیان صهیونیستی قرار می‌گیرد نشان از عمق خباثت و ددمنشی آن‌ها دارد و در بین افکار عمومی جهانی محکوم است و نه تنها میان جوامع خبری و رسانه‌ای دنیا بلکه در بین اذهان و افکار عمومی محکوم است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس یازدهم با بیان اینکه کشتن یک خبرنگار فلسطینی از نظر حقوق بین الملل محکوم است، گفت: در نظام حقوق بین الملل برای کسانی که کار اطلاع رسانی می‌کنند، حریم و حقوقی قائل هستند و هیچ کس اجازه تعرض به آن‌ها را ندارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار