فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده دوران دفاع مقدس:

نسل امروز نیازمند به نهضت روایتگری و جهاد تبیین است

سردار «کریمیان» گفت: نسل امروز برای اینکه بتواند آن روزهای استقامت و عزت را درک کنند، نیازمند به نهضت روایتگری و جهاد تبیین هستند تا مظلومیت رزمندگان به خوبی روایت شود.
کد خبر: ۵۲۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ - 23May 2022

نسل امروز نیازمند به نهضت روایت گری و جهاد تبیین است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام عسگر کریمیان» از فرماندهان دفاع مقدس ‌امروز (دوشنبه) در آئین اختتامیه مرحله استانی جایزه ادبی «یوسف» و رونمایی از 22 عنوان کتاب دفاع مقدس که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: میدان جنگ تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده شده ‌و کشورهای مستکبر جهان جنگ های مختلفی را به ملت مظلوم ایران تحمیل کرده‌اند.

فرمانده سابق سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: سید شهیدان اهل قلم شهید «سید مرتضی آوینی» گفته است که اگر می‌خواهید ما را بشناسید باید تاریخ کربلا را بخوانید و این حرف گزاف نیست و تقوای رزمندگان در دوران دفاع مقدس زمینه پیروزی برابر ابرقدرت‌ها را فراهم کرد.

کریمیان گفت: نسل امروز برای اینکه بتواند آن روزهای استقامت و عزت را درک کنند، نیازمند به نهضت روایتگری و جهاد تبیین هستند تا مظلومیت رزمندگان به خوبی روایت شود.

فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: امروز دشمن جنگ ادراکی را علیه نسل امروز به راه انداخته‌اند و تلاش می‌کنند تا باطل راحق و حق را باطل نشان دهند و این امر موجب خطای محاسباتی در بین نسل امروز می‌شود که چاره آن روایتگری و تبیین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار