امام جمعه موقت اصفهان:

دشمنی‌ استکبار ترس از گسترش اسلام است

«میردامادی» گفت: دشمنی‌های استکبار تنها بر سر سلاح‌های هسته‌ای نیست، بلکه از اسلام می‌ترسند، اسلام آن‌چنان پیش می‌رود که بزودی به روزگار نکبت‌بار آن‌ها پایان می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 30September 2022

دشمنی‌ استکبار ترس از گسترش اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمجتبی میردامادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: زیبایی حیوان به برهنگی و زیبایی انسان به لباس و پوشش است، در حالی که لباس زینت و ویژه انسان است، حیا نیز از شاخه‌های تقوا است و انسان باید هر دو را داشته باشد.

وی در خصوص وقف که بهترین باقیات صالحات است، بیان کرد: باید توجه داشت بهترین باقیات و صالحات وقف است، بر اساس فرموده پیامبر اکرم (ص) علم، فرزند صالح و صدقه جاریه ماندگارترین چیزهایی است که از انسان به یادگار می‌ماند و بهترین صدقه جاریه وقف است.

امام جمعه موقت اصفهان درباره به آتش زدن قرآن در اغتشاشات اخیر کشور، افزود:این‌ها قرآن را آتش نزدند بلکه خود را آتش زدند، مثل این است که فردی پزشکی را آتش بزند، در اصل این پزشک به خود آن فرد کمک می‌کند و فرد با آتش زدن پزشک، خود را آتش زده است.

حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: دشمنی‌های استکبار جهانی با ما بخاطر سلاح هسته‌ای نیست، آنها از پیشرفت اسلام می‌ترسند چرا که سرعت پیشرفت اسلام به اندازه‌ای است که در آینده نزدیک به روزگار نکبت بار دشمنان خاتمه می‌دهد.

 وی تصریح کرد: قرآن کتاب عقل، منطق و فلسفه است. قرآن کتابی است که هیچ‌گونه کجی و خلاف در آن نیست، رحمت است و مستکبران جهان این کتاب را مانع ظلم و استکبار در جهان می‌دانند و مطمئن باشید آینده، آینده اسلام و برافراشته شدن پرچم اسلام است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حمایت از نیروی قهرمان نظامی و انتظامی که ضامن امنیت کشور و نابودی استکبار جهانی است، امری ضروری است و همه باید حامی این نیروها باشیم، ابراز داشت:ترویج کرسی آزاداندیشی باعث می‌شود تا هم مردم تخلیه شوند و هم حکومت اشکالات خود را بشناسد، بنابراین باید در جاهایی مانند دانشگاه‌ها و مساجد کرسی‌های آزاداندیشی تشکیل شود و افرادی که در این نشست‌ها شرکت می‌کنند تشویق و از آن‌ها تقدیر شود.

حجت الاسلام میردامادی تاکید کرد:دشمن امروز جنگ نرم را در دستور کار قرار داده است.تحریم‌های اقتصادی کوچک‌ترین فعالیت دشمن است، بنابراین باید توجه داشته باشیم که دشمن در این جنگ موفق نشود و استقامت مردم می‌تواند آنها را مأیوس کند.

اتنهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار