مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی:

رهبر معظم انقلاب نسبت به جریانات فرهنگی کشور اشراف کامل دارند

مجدالدین معلمی گفت: رهبر معظم انقلاب از کتاب خوانان حرفه‌ای و مخاطبان جدی در حوزه کتاب خصوصا آثار بنیاد کتاب محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۸۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 22January 2023

رهبر معظم انقلاب نسبت به جریانات فرهنگی کشور اشراف کامل دارندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مجدالدین معلمی» مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به جزئیات دیدار جمعی از مسئولان و مدیران سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با توجه به دیدار‌های متعددی که بنده با حضرت آقا داشتم به نظر دیدار امروز بسیار صمیمانه، صریح و دلچسب‌تر از دیدار‌های پیشین بود.

معلمی به اشراف و تسلط مقام معظم رهبری در زمینه مباحث داخلی سازمان تبلیغات اسلامی اشاره و عنوان کرد: آن بخش از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند بنده گزارشات شما را از سایرین شنیده‌ام و این حد از گزارشات و اقدامات صورت گرفته مورد قبول است؛ نشان از اشراف و تسلط مقام معظم رهبری به مسائل سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری داشت.

مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی افزود: این فرمایش حضرت آقا بسیار موجب دلگرمی بود، زیرا وقتی انسان از، ولی و رهبر خویش تاییدیه می‌گیرد این تاییدیه بسیار دلچسب و شیرین خواهد بود.

وی بیان داشت: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری مربوط به تذکراتی می‌شد که نشان می‌داد حضرت آقا به شرایط فرهنگی کل جریان انقلابی اشراف و تسلط کامل دارند و هم اینکه به نظر می‌رسید آن تذکرات خطاب به همه دستگاه‌های فرهنگی کشور بود مبنی بر اینکه از کار‌های خنثی اجتناب شود و از ظرفیت نیروی انسانی با سابقه و نیرو‌های جوان توأمان در کنار هم بهره گرفته شود. این کلام بیانگر ارزش قائل بودن به نیروی انسانی بود.

معلمی بیان کرد: در بخشی از فرمایشات معظم له که درباره حوزه تبلیغ بیاناتی فرمودند اشاره به تأثیر گذار بودن محتوای خوب داشتند.

مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب اشاره و بیان داشت: حضرت آقا توصیه‌های خوبی در حوزه کتاب بیان فرمودند. ایشان از کتاب خوانان حرفه‌ای و جدی در حوزه کتاب هستند که یکی از مخاطبان مطلع آثار بنیاد کتاب نیز محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: معظم له در بخشی از فرمایشات ما را تشویق کردند و فرمودند شما در حوزه ادبیات و ادبیات پایداری با فاصله بسیار زیاد از دیگران جلوتر هستید و فاصله معناداری نسبت به سایرین پیدا کرده‌اید. این فرمایش مقام معظم رهبری بسیار برای ما دلگرم کننده و امید بخش بود.

معلمی افزود: با توجه به تغییراتی که در حوزه تولید و توزیع انجام خواهیم داد تلاش خواهیم کرد به تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه کتاب مبنی بر صد برابری شدن تولید نزدیک شویم تا کتاب بیشتر از قبل در زندگی مردم جا باز کند.

مدیر عامل بنیاد کتاب سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این جلسه گزارش اقدامات آغاز شده در بنیاد کتاب را خدمت معظم له ارائه کردیم. همچنین مقام معظم رهبری در این جلسه وقتی فهمیدند کتاب «سلمان ما» اثر بنیاد است تفقدی داشتند و فرمودند کتاب خوبی است. کلام حضرت آقا نشان می‌داد گویی تازه این کتاب را مطالعه فرموده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار