حجت‌الاسلام حمیدی خبر داد

درخواست ایران از پلیس اینترپل برای تعقیب گروهک تروریستی "جیش العدل"

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه دسترسی به گروهک تروریستی "جیش العدل" در داخل کشور وجود ندارد، از پلیس اینترپل درخواست کردیم که آنها را تحت تعقیب قرار دهد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴ - 16February 2014

درخواست ایران از پلیس اینترپل برای تعقیب گروهک تروریستی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجتالاسلام "ابراهیم حمیدی" رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان، در ارتباط با  آخرین وضعیت سربازان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه در داخل کشور دسترسی به اعضای این گروهک وجود ندارد، از پلیس اینترپل درخواست کردیم که آنها را تحت تعقیب قرار دهند.
 
 وی در خصوص اهداف گروه جیشالعدل از گروگانگیری سربازان کشورمان تصریح کرد: در حال حاضر گروگانگیران درخواستی را به صورت رسمی به ما اعلام  نکردهاند، اما این امکان وجود دارد که خواستههایی را مطرح و در این زمینه تحرکاتی انجام دهند.
 
حجتالاسلام حمیدی افزود: هیچ انگیزهای برای مذاکره با اعضای این گروهک نداریم چرا که این گروه معاند و مجرم هستند و از نظر ما هیچ رسمیتی ندارند و ما خواستههای آنان را به رسمیت نمیشناسیم.
 
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت گروهک تروریستی جیشالعدل، استرداد آنها از طریق امور بینالملل قوه قضائیه، پلیس اینترپل و مسئولان سیاسی پیگیری شده است.

گفتنی است؛ چندی پیش 5 نفر از دیدهبانان مرزبانی کشورمان در منطقه جکیگور استان سیستان و بلوچستان توسط افراد ناشناسی ربوده شدند که به محض انتشار  این خبر مسئولان ذیربط و فرماندهان مرزبانی کشور جستجو برای یافتن این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار