سرلشکر حسنی سعدی:

مرزبانان ربوده‌شده به زودی به آغوش خانواده خود باز می‌گردند

معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح با اعلام خبر زنده بودن مرزبانان ربوده‌شده گفت: ان‌شاءالله آن‌ها به‌زودی به دامن خانواده خود بازخواهند گشت.
کد خبر: ۱۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵ - 17February 2014

مرزبانان ربوده‌شده به زودی به آغوش خانواده خود باز می‌گردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، امیر سرلشکر حسنی سعدی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ربوده شدن 5 مرزبان ایرانی و اقدامات ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به این موضوع اظهار کرد: مطمئن باشید یک سری روابط سیاسی و نظامی میان ما و کشور پاکستان وجود دارد، ولی ما در برابر کشور پاکستان که اجازه استقرار این گروهک را در خاک خود داده، کوتاه نخواهیم آمد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر ما مکاتباتی را در رابطه با سلامت مرزبانان ربوده شده داشتهایم و در حال حاضر این مرزبانان زنده هستند.

امیر سعدی افزود: مرزبانانی که از نیروهای وظیفه تأمین میشوند 3 ماه آموزش عمومی دیده و آموزشهای تخصصی آنها نیز تا 5 ماه ادامه پیدا میکند؛ لذا اینطور نیست که ما سربازان وظیفه آموزش ندیده را از پشت میزهای کلاس به نقاط مرزی اعزام کنیم.

وی در ادامه در واکنش به گزارشهایی مبنی بر عدم درگیری میان نیروهای مرزبانی کشور و گروه گروگانگیر آنها و غافلگیر شدن مرزبانان گفت: متأسفانه یک مقداری در این زمینه کوتاهی شده و ما نمیخواهیم موضوع را منتفی کنیم؛ ولی قطعاً سربازان بدون دیدن آموزش به مناطق مرزی اعزام نمیشوند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار