استاندار سیستان و بلوچستان:

مرزبانان بدون پیش‌شرط آزاد شدند/ تردیدهایی درباره شهادت دانایی‌فر وجود دارد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مرزبانان بدون پیش شرط آزاد شدند، گفت: هنوز تردیدهایی درباره شهادت دانایی‌فر وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷ - 07April 2014

مرزبانان بدون پیش‌شرط آزاد شدند/ تردیدهایی درباره شهادت دانایی‌فر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "علی اوسط هاشمی" استاندار سیستان و بلوچستان امروز در حاشیه همایش مشترک استانداران و فرمانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره آزادی مرزبانان ایرانی گفت: مرزبانان بدون پیششرط آزاد شدند.

وی درباره وضعیت داناییفر و اینکه آیا خبر شهادت وی صحت دارد یا نه؟ افزود: هنوز تردیدهایی درباره شهادت داناییفر وجود دارد. اما طبق بیانیهای که گروهک جیشالعدل صادر کرده وی را به شهادت رساندهاند اما ما این خبر را نمیتوانیم تایید و یا تکذیب کنیم.

اوسط هاشمی گفت: این گروهک بیانیهای صادر کرده و در این بیانیه آمده که داناییفر شهید شده است. حتما آنها قبول مسئولیت کردهاند که این بیانیه را صادر کردهاند بنابراین اگر وی شهید شده باشد ما تلاش میکنیم که پیکر او را پیدا کنیم.

وی درباره اینکه ۴ مرزبان ایرانی درباره وضعیت داناییفر چه گفتهاند، اظهار کرد: آنها بحثشان این بود که داناییفر را قریب یک ماه از ما جدا کرده بودند.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین نقش معتمدین محلی را برای آگاهی مرزبانان ایرانی مهم عنوان کرد و افزود: دولت در این زمینه دیپلماسی قوی را از سطح ریاست جمهوری تا پایینترین افراد در منطقه به کار گرفت. همچنین نقش معتمدین محلی نیز مهم و تاثیرگذار بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار