وزیر کشور در واکنش به سخنان برخی نمایندگان مجلس:

وزارت کشور تنها مرجعی است که می‌تواند درباره وضعیت دانایی‌فر اطلاع‌رسانی کند

وزیر کشور درمورد آخرین وضعیت دانایی‌فر و صحبت‌های برخی نمایندگان مجلس درخصوص زنده بودن وی، گفت: این حرف‌ها را باید فقط از وزارت کشور گوش کنید و ما پیگیر این موضوع از طریق پاکستان و امکانات منطقه‌ای هستیم تا برایمان تعیین تکلیف شود اما هنوز دراین زمینه تعیین تکلیف نشده است.
کد خبر: ۱۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷ - 21April 2014

وزارت کشور تنها مرجعی است که می‌تواند درباره وضعیت دانایی‌فر اطلاع‌رسانی کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، پس از برگزاری گردهمایی مشترک معاونین برنامهریزی و استانداری سراسر کشور در جمع خبرنگاران درمورد آخرین وضعیت داناییفر و صحبتهای برخی نمایندگان مجلس در خصوص زنده بودن وی، گفت: این حرفها را باید فقط از وزارت کشور گوش کنید و ما پیگیر این موضوع از طریق پاکستان و امکانات منطقهای هستیم تا برایمان تعیین تکلیف شود اما هنوز دراین زمینه تعیین تکلیف نشده است.

یادآور میشود "حسینعلی امیری" سخنگوی وزارت کشور نیز دیروز در خصوص گروهبان داناییفر گفته بود: در مورد وضعیت جمشید داناییفر نمیتوانیم بگوییم که این مرزبان شهید شده و البته از طرفی نیز هیچ خبری از شرایط وی نداریم و اخبار مربوط به این مرزبان را نه تائید و نه تکذیب میکنم.

وی در خصوص اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس مبنی بر زنده بودن جمشید داناییفر به آنها توصیه کرد که در مورد مسائل امنیتی دقت ویژهای از سوی بازگو کنندگان انجام گیرد و ملاحظات حیثیتی و آبرویی نیز لحاظ شود، زیرا آبروی افراد از کعبه هم عزیزتر است.

نظر شما
پربیننده ها