عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تحویل مرزبانان از مرز افغانستان حرکتی هدف‌دار بود/ پاکستان درصدد رفع اتهام از خود است

نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی گفت: تحویل مرزبانان ربوده شده ایرانی از طریق مرز افغانستان با هدف رفع اتهام از پاکستان انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 07April 2014

تحویل مرزبانان از مرز افغانستان حرکتی هدف‌دار بود/ پاکستان درصدد رفع اتهام از خود است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "سید باقر حسینی" نماینده مردم زابل و زهک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با مهر ضمن تبریک به مناسبت آزادسازی و بازگشت گروگانها به آغوش میهن اسلامی اظهار کرد: تحویل مرزبانان ایرانی از طریق مرز افغانستان با هدفی طراحی شده انجام گرفت و به این وسیله کشور پاکستان سعی کرد تا با این اقدام بر کمکاری خود و همچنین حضور مرزبانان ایرانی در طی این مدت در خاک کشورش سرپوش بگذارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به منظور آزادسازی و کمک به رهاسازی مرزبانان ایرانی تاکنون نشستها و اقدامات متعددی در این رابطه با کشور پاکستان صورت پذیرفت که در هر بار آنها نسبت به حضور مرزبانان در خاک خود و یا مخفیگاه گروهک تروریستی جیش العدل اظهار بیاطلاعی کردند.

وی ادامه داد: در این موضوع که مرزبانان ایرانی هنگام ربوده شدن به مرز پاکستان منتقل شده و در خاک این کشور نگهداری شدند هیچ شکی وجود ندارد و لذا تنها دلیل تحویل مرزبانان از طریق مرز افغانستان به جهت این است که پاکستان با این اقدام در صدد رفع اتهام از خود برآمده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار