سخنگوی وزارت کشور:

حفظ جان 5 مرزبان ایرانی در اولویت است/ با تروریست‌ها در ارتباط نیستیم

سخنگوی وزارت کشور در مورد وضعیت 5 مرزبان ایرانی گفت: اقدامات لازم برای آزادی این عزیزان به طور مستمر در حال انجام است و تا این لحظه در سلامتی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۱۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴ - 04March 2014

حفظ جان 5 مرزبان ایرانی در اولویت است/ با تروریست‌ها در ارتباط نیستیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حسینعلی امیری" قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ختم حجتالاسلام والمسلمین سید محسن پورفاطمی با اشاره به وضعیت 5 مرزبان ایرانی گفت: در وهله اول حفظ جان این 5 نفر بسیار مهم و حائز اهمیت است و باید به نحوی اقدام کنیم که جان این پنج نفر تهدید نشود.

وی در ادامه تاکید کرد: وزارت خارجه اقدامات دیپلماسی را انجام میدهد و ما نیز با سفیر ایران در پاکستان در ارتباط هستیم، وظایف محول شده به سفیر در پاکستان نیز در حال انجام است.
 
امیری همچنین بیان کرد: هیئت پارلمانی پاکستان نیز تاسف خود را از این مسئله ابراز کردند و ما نیز حسن نیت را در آنها مشاهده کردهایم.
 
وی تاکید کرد: هیئت پارلمانی پاکستان تضمین کرده که از هیچگونه کمکی برای آزادی این 5 عزیز دریغ نکند.
 
قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و سخنگوی وزارت کشور در مورد سفر هیئت پارلمانی ایران به پاکستان بیان کرد: هفته گذشته معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان به کویته سفر کرده و کمیته مشترک مرزی را تشکیل دادهاند که صحتهای لازم در این رابطه با آزادی این عزیزان بیان شده است.
 
وی گفت: اقدامات لازم برای آزادی این عزیزان به طور مستمر در حال انجام است و تا این لحظه در سلامتی کامل به سر میبرند.
 
امیری در پایان با اشاره به مذاکرات صورت گرفته برای آزادی مرزبانان خاطرنشان کرد: ما با آنها در ارتباط نیستیم، بلکه طرف مذاکره ما دولت پاکستان است؛ ما دولت پاکستان را به رسمیت میشناسیم چرا که این 5 نفر به خاک پاکستان منتقل شدهاند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار