سردار دکتر احمدی‌مقدم در زاهدان خبر داد

توافق با دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به توافقات بسیار ایران با دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده گفت:‌ ایران برای حفظ امنیت مرزی این حق را برای خود قائل است که عملیات نظامی را در خاک کشور همسایه انجام دهد.
کد خبر: ۱۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱ - 27February 2014

توافق با دولت پاکستان برای آزادی مرزبانان ربوده شده

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر اسماعیل احمدیمقدم، فرمانده ناجا عصر امروز در جمع اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار کرد: امیدواریم گروگانهای ما هر چه زودتر آزاد شوند و به آغوش خانوادههایشان باز گردند، در این زمینه توافقات زیادی با دولت پاکستان انجام شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران برای حفظ امنیت مرزی این حق را برای خود قائل است که عملیات نظامی را در خاک کشور همسایه انجام دهد.

سردار احمدیمقدم بیان کرد: شاخصههای امنیتی استان سیستان و بلوچستان نسبت به سالهای گذشته در همه ابعاد بهبود یافته است.

وی تصریح کرد: این استان در مقابله با زورگیری، آدمربایی، گروگانگیری، قتل، نزاع، درگیری و غیره از نظر شاخصهای امنیتی از متوسط کشوری وضعیت بهتری دارد و امنیت رو به بهبود است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: اگر اتفاق سال گذشته گروهک تروریستی در استان را نداشتیم، امنیت استان بسیار خوب بود و هیچ مشکلی در این زمینه نداشتیم.

احمدیمقدم گفت: امیدوارم در نیمه نخست سال 93، استقرار نیروها در مرزهای استان بیشتر شود و تا پایان سال 93، جاده مرزی به طور کامل در این منطقه احداث شود.

وی اضافه کرد: تقویت امنیت داخلی باید با همکاری اطلاعات، بسیج و سپاه بیشتر شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار