حجت‌الاسلام تویسرکانی تأکید کرد

حضور گسترده بسیجیان در کمپین آزادی سربازان ربوده‌شده ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان را به شرکت گسترده و چشم‌گیر در امضای بیانیه آزادسازی سربازان ربوده‌شده ایرانی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲ - 17March 2014

حضور گسترده بسیجیان در کمپین آزادی سربازان ربوده‌شده ایران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمدرضا تویسرکانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در خصوص شرکت بسیجیان در کمپین آزادسازی سربازان ربوده شده ایرانی، اظهار کرد: امروزه جامعه مسلمانان در معرض خطر و تهدید بزرگی از جانب استکبار جهانی و اسرائیل غاصب قرار دارد و در این راستا صهیونیسم موفق شده است در بخشی از برادران اهل سنت فضای ضد شیعی ایجاد کند که بازتاب این حرکت میتواند منجر به فضای ضد سنی شود.

وی با بیان اینکه نتیجه چنین رخ داد نامبارکی، وقوع جنگ بین شیعه و سنی خواهد بود، گفت: در این راستان کشتار مسلمانان بزرگترین دستاورد استکبار جهانی است.

مسئول نمانیدگی ولی فقیه در سازمان بسیج در ادامه تـأکید کرد: در قبال چنین رفتارها و پیامدهای آن وظیفه همه انسانهای آزاده، مسلمانان، شیعیان و بسیجیان این است که با تمام قوا وارد عمل شده و نقشه شوم و رفتارهای ضد بشری مستکبران را که نتیجه آن کشته شدن انسانهای مظلوم و بیدفاع است خنثی و برای جهانیان برملا سازند.

وی با محکوم کردن حرکات تروریستی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیتها و راههای ممکن به ویژه فضای مجازی، اینترنت و... برای آگاه سازی و بصیرتافزایی مردم جهان استفاده کرد تا زمینههای انجام هر گونه اعمال اینچنینی برچیده شود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به بیانیه "آزادسازی سربازان وطن" عموم بسیجیان را به شرکت در حرکات انسان دوستانه و خیرخواهانه دعوت کرد و گفت: از بسیجیان خواهش میکنیم در این اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه شرکت چشم گیر و فعال داشته باشند تا بار دیگر در جلوگیری از خشونت علیه انسانها و دفاع از مظلومین حضور چشم گیر خود را متجلی کنند.

صبح فردا سهشنبه ۲۷ اسفند ماه آخرین مهلت برای امضاء بیانیه آزادسازی سربازان روبوده شده ایرانی توسط هموطنان است.

برای امضاء بیانیه اینجا کلیک کنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار